• Heeyzz mensjes van Q

    Ik heb like een probleem . Mijn zus en ik zijn verlieft op dezelfde jongen . Het probleem is : Mijn zus en hij verschillen 5 jaar met hem en ik 3 fzoo ! Mijn vriendin is een beetje aan het polsen wie hij het leukst vind .Nog een probleem , hij vind ons allebei even leuk en knap .Als hij moest kiezen , kiest hij voor mijn zus , omdat ze knap is , maar hij kiest mij omdat ik minder verschil met leeftijd . Dan heb ik iets van als hij me alleen voor mijn leeftijd kiest . Nu zou hij me ook knap , lief enz vinden en zou hij echt echt voor mij kiezen . Maar nog een probleem , dan ga mijn zus kwaad worden !

    Weten jullie raad ?

    xx

    Ik denk eerlijk gezegt dat jij dan beter bij hem past met je leeftijd enzow, want waarschijnlijk hebben jullie ook meer gemeen, ik weet niet hoe oud je bent maar bijv: je zusje is 12 en hij is 17 0.o sorry hoor maar dat scheelt echt & je zus zou het moeten begrijpen wie hij kiest..
    hoewel ik vind dat hij niet moet doen alsof hij jullie voor het uitkiezen heeft,, maybe dat je hem wat meer moeite kan laten doen..(A)


    Life Is A Bitch..<3

    Wat als die jongen gwn op heel iemand anders is?


    Sweet dreams will come true.

    + als je zus aardig is gunt ze jou het geluk, ook al snap ik best dat ze de eerste tijd niet zoveel met je zou willen praten ofzo...


    Sweet dreams will come true.

    Wat als die jongen gwn op heel iemand anders is?


    Hahaha idd daar heb je wel een punt..


    Life Is A Bitch..<3

    Wat als die jongen gwn op heel iemand anders is?


    Dat kan natuurlijk ook !. Maar hij is zo de hele tijd over ons bezig !!

    xx

    (...)

    Dat kan natuurlijk ook !. Maar hij is zo de hele tijd over ons bezig !!

    xx
    Oke, ;D. Maar kanook zijn dat ie gwn kind a...player is. Of gwn met iedereen flirt... [/nu begin ik gemeen te worden O_o]

    Trek je niets vanmij aan, ik ben vandaag beetje down xd


    Sweet dreams will come true.

    (...)Oke, ;D. Maar kanook zijn dat ie gwn kind a...player is. Of gwn met iedereen flirt... [/nu begin ik gemeen te worden O_o]

    Trek je niets vanmij aan, ik ben vandaag beetje down xd

    Hahaha niet té negatief ea! ^-^

    Xx.


    Life Is A Bitch..<3

    Weetje, leeftijd maakt niks uit. Als die jongen jouw leuker vind dan je zus of als hij haar leuker vind dan jou kunnen jullie daar verder toch niks aan doen x'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Het is jou leven, je zus moet er maar mee kunnen leven denk ik...je moet er gewoon voor gaan en effe vergeten dat je zus bestaat, klinkt hard, maar dat is het beste als je echt, echt, echt verliefd bent op die jongen en hem echt wilt, je zus zal het wel begrijpen, al is het verloop der tijd..


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser