• In je leven een Moslim willen worden?
    Want me BFF Nathalie wilt moslim worden
    En mij vrienden zeggen altijd tegen me dat ze nooit een Moslim willen worden
    Dus wie hiero wilt een Moslim worden of Katholiek?

    In je leven een Moslim willen worden?
    Want me BFF Nathalie wilt moslim worden
    En mij vrienden zeggen altijd tegen me dat ze nooit een Moslim willen worden
    Dus wie hiero wilt een Moslim worden of Katholiek?

    Hmm...

    Ik vind het wel een intresante cultuur alleen zo ik never een hoofddoek willen dragen of aan de ramadan mee willen doen. Maar ik ik wel repect voor de gene die dat wel doen. Ook heb ik niks tegen de cultuur maar ik vind mijn leven wel best zo. Ik geloof in niks, naja ik geloof in mezelf en voel me er gelukkig in ik ben vrij.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik voel me het best op mijn gemak met mijn eigen geloof.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Hmm...

    Ik vind het wel een intresante cultuur alleen zo ik never een hoofddoek willen dragen of aan de ramadan mee willen doen. Maar ik ik wel repect voor de gene die dat wel doen. Ook heb ik niks tegen de cultuur maar ik vind mijn leven wel best zo. Ik geloof in niks, naja ik geloof in mezelf en voel me er gelukkig in ik ben vrij.


    Ok snap ik bestxD
    Ikzelf doe wel de Ramadan maar Hoofddoek doe ik ook niet hoor en me moeder ook nietxd

    Ik voel me het best op mijn gemak met mijn eigen geloof.


    mag ik vragen welke geloof:$xD

    Ik ben Moslim and I'm happy with it.
    Alleen ben ik niet echt strenggelovig.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Ok snap ik bestxD
    Ikzelf doe wel de Ramadan maar Hoofddoek doe ik ook niet hoor en me moeder ook nietxd

    Ja, ik weet dat je in de keuze van een hoofddoek vrij ben maar een ramadan hou ik niet vol dan val ik in slaap onder de les er vroeg uit enzo kan ik heel slecht tegen xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ga men eigen geloof oprichten (dat eig. al gestaat xD )

    Ik geloof ongeveer in niets. Maar mijn familie is Katholiek, dus ik ook dan? Nja, ik vind het allemaal dom gedoe.

    neej,
    ik vind mijn eigen geloof wel prima:Y)


    I am an idiot, I move.

    Ik heb al een geloof:
    http://www.venganza.org/
    Nee, grapje :'] Nee ik geloof niet. Ben daar veel te droog voor gewoon. Ik ga ook nooit geloven.


    Mew <3

    Ik heb geen geloof ;D
    Geloof inmezelf =3

    Ik heb respect voor het geloof maar ik denk dat ik het niet zou kunnen volhouden om op zo'n matje te bidden, een hoofddoek te dragen, naar de moskee te gaan & de rammadam te doen..

    Maar het suikerfeest zie ik wél zitten (: :Y)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Dude, ik bén al moslim :Y)
    Ik loop alleen niet rond met een hoofddoek omdat ik daar te lui voor ben. Maar heb het wel een paar keer gedaan(:
    &nd myn friends zien het niet zitten om moslim te worden (Zydiegeenmoslimzyn)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik? Moslim? Me moeder ziet me aankomen zeg,nou sorry hoor maar als ik Moslim zou willen worden dan zou mijn familie daar echt streng tegen zijn,waarom? Vraag maar in Privé Bericht.

    Maar ik zou het zo-ie-zo niet willen worden ik in een God ofzo. Deal With it.

    Ik heb geen geloof ;D
    Geloof inmezelf =3

    Yeah! That's The Spirit! x'D