• In je leven een Moslim willen worden?
    Want me BFF Nathalie wilt moslim worden
    En mij vrienden zeggen altijd tegen me dat ze nooit een Moslim willen worden
    Dus wie hiero wilt een Moslim worden of Katholiek?

    Ik wil mij bekeren tot hetl Billisme ^^

    Oké 's ni waar.

    Normaal ben ik katholiek. Maar ik geloof in nada, ik ben niets, en ik geloof in niets ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    ik ben niet gelovig ^^


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ben niet gelovig en ik wil het ook niet worden. ik geloof niet in goden of in geloven alleen in mezelf.


    We can only learn to love by loving.

    Ik wil, sorry, nooit van mijn leven moslim worden. Ik vind dat dat geloof teveel van je verwacht.

    Nee ik heb het niet zo met een geloof. Voor mij veel te veel beperkingen, waarmee ik (vooral sinds gisteravond [a]) moeite mee ga krijgen:$
    Verder wel respect voor degenen met een geloof;)


    I want my bloody cheese now!^^

    ik ben niet gelovig, ben ik veel te nuchter voor :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee , Want ik zou nooit vn men leven een hoofddoek dragen. x3.
    Ik heb er wel respect voor x']


    A. ikmisje.

    I niets voor mij.. Maar ik denk dat geen enkel geloof iets voor me is.
    Ik heb het niet zo op geloven in iets wat je helemaal nog niet gezien hebt ofzo...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb respect voor het geloof maar ik denk dat ik het niet zou kunnen volhouden om op zo'n matje te bidden, een hoofddoek te dragen, naar de moskee te gaan & de rammadam te doen..

    Maar het suikerfeest zie ik wél zitten (: :Y)

    Ik bid ook niet xD
    Ik draag ook geen HoofdDoekxD
    En Moskee? daar ging ik alleen heen toen ik klein was maar ik ga nu elke zaterdag der heen omdat me vriendin moslim wilt worden
    En Ramadan lijkt moeilijk maar als je het doet is het niet moeilijk(Ik doe het nu want ik moet inhalenxD)
    En Suikerfeest Ziet iedereen wel zittenxD

    ;o Moslim worden? Needankje. Ik geloof in niets. ' jaa miss. wel in het lot. Maar in een god? nee. [=


    It even took me by surprise