• oke het begon zo:

    mijn zus vond een jongen leuk Tim*. Alleen hij zag haar niet staan en zo heeft ze een jaar lang van hem gehouden.
    Nu vinden wij elkaar leuk enzo,
    maar,
    ik wou niet met hem nemen voor mijn zus, maar mijn zus zegt dat ik met hem moet nemen enzo, maar ik weet bijna zeker dat zij nog van hem houdt.
    wat moet ik doen?.. ik heb voor morgen met hem afgesproken, zal ik met hem nemen?,, kies ik voor hem? ik wil mijn zus niet laten liggen
    *=Andere naam verzonnen door privacyredenen:$


    So far away..

    Liefde is liefde, daar is niks aan te doen. Je hebt mazzel dat de jongen van wie je houdt ook van jou houdt. Je zus houdt misschien nog wel van hem maar dat gaat over, jij bent nu de gelukkige en ze zegt toch zelf dat het mag? Ga ervoor zou ik zeggen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oké het is wel lullig voor je zus,Maar als ze zelf zegt dat je met hem moet nemen,dan moet je het doen.


    Pictures fade away, but memories are forever

    volg je hart. :]

    volg je hart. :]

    Mooi gesproken:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    God dit is lastig. Sorry, ik kan je hierbij echt niet helpen. Ik ben alleen bang dat ik verkeerde raad zal geven -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    volg je hart. :]


    't lijkt net alsof mijn hart stilstaat:|, als mijn zus ons gesprekgeschiedenis leest dan heeft ze zo'n raar face.


    So far away..

    God dit is lastig. Sorry, ik kan je hierbij echt niet helpen. Ik ben alleen bang dat ik verkeerde raad zal geven -.-

    Haha , Ja dat is wel zo:Y)Maar uiteindelijk kiest ze toch zelf,En uiteindelijk komt het wel boven water of haar zus nog wat voor hem voelt.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    't lijkt net alsof mijn hart stilstaat:|, als mijn zus ons gesprekgeschiedenis leest dan heeft ze zo'n raar face.


    ach, t is je zus. ik weet zeker dat als jullie eenmaal wat hebben ze blij voor je is. :]
    je moet gewoon doen wat jij wilt.
    je zus heeft gezegt dat je t mag doen, als ze dat niet wilde had t ze t niet moeten zeggen.
    zoals ik al zei.. volg je hart
    als dat bij hem ligt, en je wilt echt wat met hem is dat goed. is dit niet het geval, is het ook goed. je moet doen waar jij je goed bij voelt. :]