• vrij :'D. Er hangen nu posters van MCR,FOB,Avril Lavigne, Rihanna, Jb P!nk, Kelly Clarkson, All Missing Pieces, Gwen Stefani, Anouk, Coldpaly, J. Lo & 30 seconds to mars.

    en bij jullie?

    loves, Renée.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heeeel veel Tokio Hotel en 2 van DE Lama's x)


    "...she made her home in between the pages of books."

    McFLY, Avril en JB, maar die zijn ter opvulling van de leegte

    :O by my heb ik juist een tokio hotelzimmer elke muur hangt vol zelfs op m'n badkamer op m'n kamer ontsnap je er neit aan er hangen daar zelfs foto's en een spanddoek naast m'n wc:Y)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    er hangt nog een grote en 4 kleintjes
    dan 3 paramore's
    3twilight
    4FOB
    1 big one van avril en dan nog een paar kleintjes (weet niet meer hoeveel)
    4 simple plan denk ik
    dan nog 2 Katy perry
    een van pink
    en de rest weet ik gewoon niet meer =D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    3 TH-muren.
    En op de andere hangt de rest van wat ik hou (Linkin Park, Paramore, Avril Lavigne, Zornik en nog een heleboel die ik nu niet meer weet (: )


    Never run out of reasons to smile...

    ik heb laats heel veel posters weggedaan. en nu hangt er nog maar 1 van tokio hotel. en bfmv en metallica en falloutboy en hello kitty en linkin park en him en twilight. XD


    AAP

    :O by my heb ik juist een tokio hotelzimmer elke muur hangt vol zelfs op m'n badkamer op m'n kamer ontsnap je er neit aan er hangen daar zelfs foto's en een spanddoek naast m'n wc:Y)

    Bij mij hangt Bill op de Ijskast :Y)


    Your Butt is Mine!

    bij mij hangen er nog 3 van TH, het zijn er ooit 16 geweest ofzo^^, maar er hangt zoiezo vrij weinig bij mij aan de muur.


    I am an idiot, I move.

    Bij mij hangt er een grote van FOB boven mijn bed. En voor de rest allemaal kaartjes en foto's in mijn kamer.


    It's all for you, my butterfly.

    Geeeeeeeeeeeeen idee :'D

    Iniedergeval geen Toho :'D

    bij mij een heleboel van toho...en dan nog een paar dansposters, een poster van ashley olsen en een poster van avril...xD^^

    Niks, hahahah (puh)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Mijn kamer is ToHo vrij *zucht* Dooor al me posters eraf te halen is mijn nagel gebroken --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    heb enkel aantal TH posters aan de binnenkant van mn kast :p en 1 grote van Avril op mn deur.


    -