• Hello,
    Ik heb een vraag voor jullie, denk er maar eens goed over na voordat jullie hersenloos gaan reageren.
    Is het normaal dat users die goed overweg kunnen met enkele moderators als een ander soort ras worden gezien? Alsof ze kwaadaardig en abnormaal zijn?
    Tegenwoordig wordt je verafschuwd als je een moderatorvriend hebt. Een kontlikker ben je dan. Komt het door dat bloeddorstige rode kleurtje van die moderators, of door het feit dat je áárdig bent tegen een moderator?
    Vertel het me even, want ik begrijp het echt niet. Vanaf het moment je laat merken dat je eventueel bevriend met een moderator bent, keren bepaalde users zich tegen je. Ze haten je meteen en gaan op je zeiken in het forum.
    Misschien moeten de users met moderatorvrienden ook maar ineens een ander kleurtje krijgen? Zwart, bijvoorbeeld. Aangezien wij toch als slecht aangezien worden en we ander soort ras zijn. Een aparte categorie in het forum zou ook leuk zijn, dan kunnen ze met hun soortgenoten praten!

    Serieus, verklaar het me?

    Groetjes,
    Prodigy


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=22032

    Geniaal.


    Bored.

    Uhm.
    Nee, geen zinnig antwoord.
    Ik vind moderatorvriendjes leuk.
    Toch Joll, toch Kirs:Y)


    Twincest Dominated our world. x'3

    die opmerking van mij hè, dat is dus Coldplace, maar ikw as vergessen dat ik op het Twincestprofiel zat *muf*


    Twincest Dominated our world. x'3

    ik ben het helemaal met je eens.
    net zoals de vorige keer, met dat topic.
    dat users ineens hondjes zijn.


    i need you like a heart needs a beat.

    Geniaal,
    en nee.
    Ik kan het niet verklaren, en wil het niet.
    Ik bedoel, waarom zullen hun anders zijn? Omdat hun met Mods kunnen opschieten? en. ik haat je niet, omdat je met mods op kan schieten. ik haat je zelf helemaal niet. Ik haat niemand hier, er zijn natuurlijk een paar mensen waarmee ik niet goed mee overweg kan. maar ik haat niemand, zal dat ook nooit doen. en ik vind het onzin dat ze jou haten, of schelden.
    Zoals ik al zei 'Geniaal'
    <3

    Ik ga serieus om dat zwarte kleurtje vragen. O.O

    Ik ga serieus om dat zwarte kleurtje vragen. O.O

    Ik ook, ik word gehaat omdat ik Simplesamm en Krullie mag.(baby)


    ok

    Ik ga serieus om dat zwarte kleurtje vragen. O.O

    Moet je doen! :'D

    Whaha, cool. ^^

    Je doet me heel sterk denken aan Mariko. xD
    (A)

    Sorry schat. (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    @ RockSoul; We zijn niet voor niets zusjes =='


    Bored.

    Ohyeah. Jolien beats them. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, dat bedoel ik. =')

    Dat idee had ik al. xD
    Wilde ik eigenlijk ook zeggen, maar ja, ik wist het niet zeker. =') (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Huh? Ik heb het nog niet erg gemerkt ofzo O.<. Maar ik ben goed bevriend met Melanie, en ik kan het goed met Tara vinden. Maar ik heb nooit een kutopmerking gekregen ofzo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ga serieus om dat zwarte kleurtje vragen. O.O

    Jaa, en dat past mooi met dat rode kleurtje.

    Huh? Ik heb het nog niet erg gemerkt ofzo O.<. Maar ik ben goed bevriend met Melanie, en ik kan het goed met Tara vinden. Maar ik heb nooit een kutopmerking gekregen ofzo.

    Jij bent ook niet zo bekend op Quizlet. Jolien wel.
    Sla me niet Ö


    Bored.