• vrij :'D. Er hangen nu posters van MCR,FOB,Avril Lavigne, Rihanna, Jb P!nk, Kelly Clarkson, All Missing Pieces, Gwen Stefani, Anouk, Coldpaly, J. Lo & 30 seconds to mars.

    en bij jullie?

    loves, Renée.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cinema Bizarre Heb ik paar posters van

    An cafe

    En ik heb een speciale J-rock muur gemaakt met
    Alice nine,an Cafe,GiruGämesh,Miyavi,Gazette,naitomea(Nightmare),Hide,Dir en grey,Yoshiki en dat was het zo ongeveer x]

    owja, ik heb ook nog een japanse kalender

    =D


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb een muur, een TH poster muur. Verder hangen er los nog postersvan TH & ik heb een sexy poster van Twilight!^^


    Tears are crashing out of my eyes

    5 van Linkin Park. Ik had ook nog een paar van OneRepublic en Charmed en allemaal andere dingen maar die heb ik eraf gehaald. Dus heb ik 5 posters van Linkin Park hangen + een vlag. En jawel een OneRepublic logo op de muur geschildert. Ik zoek nog Twilight posters die ik niet kan vinden =[


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij mij hangt mijn kamer vol vn TH. en nu heb ik er nog 1 bijgeekregen en God ; ik zoou niet meer weten waar ik hem moet hangen. En op mijn kasten hangen er ook ng andere vn de Joepie vooral :].


    A. ikmisje.

    bij mij hangen er alleen me tokiohotel posters
    xD


    ........

    ik heb meer dan 180 posters en plaatjes op mijn kamer hangen en dan vooral van paardenxD maar heb er ook wat van JT, Orlando Bloom, The OC en Jared Padelecki
    *kijkt om zich heen of ze niemand vergeten is*
    maar daaar waar ik helemaaal fan van ben heb ik geen enkel plaatje van op mijn kamer hangen:(
    xD


    Music is my drug, I need it all the time!

    Alleen maar Tokio Hotel bij mij...ik heb bijna al mijn posters van hun hangen
    ik deel mijn kamer met mn zus, en ik mag maar 2 muren gebruiken...
    mr we hebben een stapelbed en das tegen de muur..en dan heb ik ook niet veel ruimte voor mn posters..dus plak ik ze ook op de plafond XD


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Alleen maar Tokio Hotel. :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Bij mij hangt mijn kamer vol vn TH. en nu heb ik er nog 1 bijgeekregen en God ; ik zoou niet meer weten waar ik hem moet hangen. En op mijn kasten hangen er ook ng andere vn de Joepie vooral :].



    PLAAAFOOOND :D.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ehm, Pete Wentz, een méga Twilight poster, 2x Bullet for my valentine, linkin park, Ville Valo, Metallica en een paar tokio hotel :']

    *gaat jou Ville poster jatten :Y)*
    Back OT:
    Bullet For my Valentine, Pink, Linkin Park, Emily The Strange, GARFIELD, 3x Victoria Frances en er komt nog een Ville Valo poster bij [/die ik ga halen^^]
    En noh 10 van ToHo maar die gaan er vrijdag af omdat mijn kamer behangen word x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42