• Wel ik zet de filter aan van TH en nog steeds krijg ik quizzen te zien.
    Ik erger me er aan!
    Ben echt geen TH-fan meer en ik kan hun ook niet meer zien.
    Maar het werkt me wat op mijn zenuwen dat de Filter tegen werkt.

    I don't like it so...(Excuses voor mijn "Perfect" Engels)

    Ik hoop dat de filter binnenkort eens beter meewerkt...

    End Message


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ja ik denk dat het als volgt zit: Als je een nieuwe serie start of quizlet is er zo'n kopje met 'Deze quiz gaat over TH' en als je dat invult is ie niet meer zichtbaar voor de mensen die ht TH filter aan hebben staan. Maar zodra mensen dat niet invullen gaat ie gewoon door het filter.
    Denk ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja ik denk dat het als volgt zit: Als je een nieuwe serie start of quizlet is er zo'n kopje met 'Deze quiz gaat over TH' en als je dat invult is ie niet meer zichtbaar voor de mensen die ht TH filter aan hebben staan. Maar zodra mensen dat niet invullen gaat ie gewoon door het filter.
    Denk ik.


    Dat denk ik ook.
    Ik weet het eigenlijk wel zeker.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ja, dat denk ik ook ^^

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Rutger is nu eenmaal geen superman en doet zijn stinkende best. Ik vrees dat je er voorlopig maar even mee moet leren leven. En de jongens van tokio hotel.. zijn ook maar mensen hoor -.-


    Wie du mir, so ich dir.

    Rutger is nu eenmaal geen superman en doet zijn stinkende best. Ik vrees dat je er voorlopig maar even mee moet leren leven. En de jongens van tokio hotel.. zijn ook maar mensen hoor -.-

    Agree

    Ik zal de filter zelf eens aanzetten en iedere Tokio Hotel quiz die ik tegenkom op "Dit is een TH Quiz" zetten. Misschien verdwijnen ze dan.


    Bored.

    Tja, dan erger je je maar, want ik denk niet dat er wat tegen gedaan word. Ik denk niet dat Rutger alle quizzen door gaat lopen over iets van TH in staat.

    Ik zal de filter zelf eens aanzetten en iedere Tokio Hotel quiz die ik tegenkom op "Dit is een TH Quiz" zetten. Misschien verdwijnen ze dan.

    Ik krijg al medelijden met je.

    Ik zal de filter zelf eens aanzetten en iedere Tokio Hotel quiz die ik tegenkom op "Dit is een TH Quiz" zetten. Misschien verdwijnen ze dan.
    Kan jij quizzen veranderen? 0.o
    Suc6 alvast x'D

    Ik zal de filter zelf eens aanzetten en iedere Tokio Hotel quiz die ik tegenkom op "Dit is een TH Quiz" zetten. Misschien verdwijnen ze dan.
    jij doet echt veel te veel je best --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zal de filter zelf eens aanzetten en iedere Tokio Hotel quiz die ik tegenkom op "Dit is een TH Quiz" zetten. Misschien verdwijnen ze dan.
    *valt van der stoel* waarom dacht ik daar niet aan >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    dat is teringveel werk xD als je er eentje ziet die non-TH moet zijn; stuur maar door ik verander het wel ^^" [/hoezo iele bijdrage]


    BAM!

    (...)Kan jij quizzen veranderen? 0.o
    Suc6 alvast x'D

    Ja, alle mods kunnen Quizzen veranderen.


    Bored.

    (...)jij doet echt veel te veel je best --'

    En dan nog zeuren ze dat de mods niets doen.


    Bored.