• Is het niet handig om net zoals bij een gastenboek bericht een melding te krijgen als we een reactie op een quiz krijgen of op een foto in je fotoboek? Anders loop ik namelijk elke keer te zoeken of er nog nieuwe reacties zijn.


    a figment of your imagination

    Ik krijg al mail als ik een nieuwe reactie heb op een quiz. Dus mij lijkt dat niet zo handig. Maarja, dat is mijn menig : )


    Listen to what we're not saying..

    Euhm die krijg je normaal al hoor, als er iemand iets over een foto of quiz schrijft krijg je toch bericht in je mailbox


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    het is wel fijn als je hier ook een berichtje krijgt, anders moet je steeds in je mail kijken

    Helaas ligt dat technisch gezien een stuk lastiger. Je hebt namelijk maar 1 inbox en 1 gastenboek. Als daar een nieuw bericht in staat weet je dus precies waar je naartoe moet. Als je een nieuwe reactie op een foto of quiz (of blog) hebt moet ook nog duidelijk zijn om welke foto/quiz het precies gaat.

    Dat is technisch gezien een stuk lastiger en belangrijker nog is dat de site er trager van kan worden.

    Deze optie gaat er dus helaas niet komen.


    Dit is mijn signature...

    Helaas ligt dat technisch gezien een stuk lastiger. Je hebt namelijk maar 1 inbox en 1 gastenboek. Als daar een nieuw bericht in staat weet je dus precies waar je naartoe moet. Als je een nieuwe reactie op een foto of quiz (of blog) hebt moet ook nog duidelijk zijn om welke foto/quiz het precies gaat.

    Dat is technisch gezien een stuk lastiger en belangrijker nog is dat de site er trager van kan worden.

    Deze optie gaat er dus helaas niet komen.

    Dat snap ik indd. ik sluit me daarbij aan!

    En daarbij, als je een mail krijgt is dat niet zo heel erg als je t niet kan zien toch.

    =]


    i need you like a heart needs a beat.

    Die meldingen zijn zó irritant. Je word er echt gek van. Stel je bent moderator, en je hebt het al druk met dingen te doen met quizlet, en je krijgt steeds die meldingen? Super vervelend. I had liever gehad, dat je een aan en uit knop had. Dat had ik hem in iedergeval uitgezet. Je krijgt toch al een berichtje over mail.

    Die meldingen zijn zó irritant. Je word er echt gek van. Stel je bent moderator, en je hebt het al druk met dingen te doen met quizlet, en je krijgt steeds die meldingen? Super vervelend. I had liever gehad, dat je een aan en uit knop had. Dat had ik hem in iedergeval uitgezet. Je krijgt toch al een berichtje over mail.


    Mm ik persoonlijk vind de meldingen wel prettig.
    want als een user dan een berichtje stuurt met een klacht of vraag, dan zie ik dat wel meteeen =]


    i need you like a heart needs a beat.

    Helaas ligt dat technisch gezien een stuk lastiger. Je hebt namelijk maar 1 inbox en 1 gastenboek. Als daar een nieuw bericht in staat weet je dus precies waar je naartoe moet. Als je een nieuwe reactie op een foto of quiz (of blog) hebt moet ook nog duidelijk zijn om welke foto/quiz het precies gaat.

    Dat is technisch gezien een stuk lastiger en belangrijker nog is dat de site er trager van kan worden.

    Deze optie gaat er dus helaas niet komen.


    Ohja, daar had ik niet bij nagedacht. :$


    a figment of your imagination

    > Komt er dus niet
    > slotje.


    If you had never come out of the blue, I would've stay