• ziedetitel ;]
    ik;
    van me pap; wel cool. hij is niet streng ^^ maar als hij boos is is ie goed boos.. en hij heeft geen smaak qua kleding ;D
    van me mam; soms is ze wel cool. soms streng x'D en ze kan soms wel een spelbreker zijn >,< maar ik krijg wel meer kleren van haar want ze heeft meer smaak als mijn vader [a]
    jij?
    xóx


    when words fail, music speaks.

    de meesten vinden hun vader dus het aardigst?
    Omdat ze daar het meeste van krijgen.. en dat vind ik dus fout -.-


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Omdat ze daar het meeste van krijgen.. en dat vind ik dus fout -.-

    ik niet daarom =,=
    ik omdat hij gewoon aardiger is vind ik


    when words fail, music speaks.

    Vader: Nouja, kut, hij laat mij en mijn broertje gewoon in de steek.
    Moeder: Lief maar ook streng en snel boos.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Op dit moment ben ik niet in staat een mening te geven zonder het reglement te overtreden dus ik laat het maar...
    -is zeer nijdig-


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)Omdat ze daar het meeste van krijgen.. en dat vind ik dus fout -.-

    Ik krijg niks van me vader maark vind hem ook
    Aardiger duss ><


    Crack a bottle

    (...)

    whahah mijn ouders precies hetzelfde, aleen slaat me ma me niet x]

    [/medelijden met jou] Kweet hoe het is met sulke ouders ><


    Crack a bottle

    Mamaa; Ik mag veel van haar x) & Met dat mn ouders gescheiden zyn , geeft ze me altyd gelyk alsek ruzie heb met mn papa

    Papaa; Om het in één woord te zeggen ; ik haat hém !
    we krygen nooit iets , hy veranderst om de paar maand van vriendin , hy is altyd pissed , en zo kan ik nog doorgaan .


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Mijn ouders zijn COOL. Ze hebben een band, ze hebben goeie muzieksmaak, en laten me heel vrij. Ik ben niet verwend want ik moet alles zelf betalen en kmoet ook altijd mijn plan trekken xp Ze komen me nooit halen van feestjes ofzo. Maar toch zijn ze cool xd
    Al van sinds ik 13 ben ofzo, en ik mijn agenda wil laten tekenen voor school, zegt m'n moeder gewoon: 'Dat kan jij zelf ook zeker? Zo moeilijk is mijn handtekening toch niet.' xD
    Ze behandelen mij echt volwassen xp En daarom zijn ze COOL.


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Het liefst had ik ze niet..

    Mn vader is weg en mn moeder is niet bepaald beter

    TWINcest


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ma; Lief, irritant, tja wat elke moeder zowat wel is x]
    Pa; Onwijs cooll ;D Ik mag naar heel veel concerten enzo, & krijg heel veel CD's _O_ Maarr... Nadeel; Ze hebben heel veel ruzie ><


    SimplePlanLove<3

    Mijn vader is niet zo streng, hij heeft wel vaak last van kwade buien een klein beetje gierig, hilarisch grappig, bierbuikje wat hem schattig maakt, kleed hem normaal en hij s de beste ^^
    Mijn moeder is strenger, maar altijd lief, bezorgd, serieus, kan soms wel zagen[neem ik haar eig niet kwalijk ;p], kleed haar ook nogal normaal en is ook de beste

    :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    I wish i had cooler parents.

    Mijn vader: Half streng/half watje. Heeft geen kledingsmaak en ik moet alles voor hem doen x_x

    Moeder: STrenger dan streng. Heb ik altijd ruzie mee. Heeft kledinsmaak omdat ik zeg wat ze moet kopen . x_x


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Ik hou van ze, ik heb respect voor ze. Ze hebben al die tijd goed voor me gezorgd, accepteren me zoals ik ben. Ze hebben veel vertrouwen in me omdat ik een makkelijk kind ben. Ik heb bijna geen ruzie met ze en ik kan veel met ze lachen. Mijn ouders zijn helemaal toppie, ik houd ongelovelijk veel van ze en kan niet zonder ze.


    Life is hard and then we die

    vader: supergast. geen gevoel voor mode. soms een beetje dom, maar verder heel lief.
    moeder: de liefste! kan alles tegen haar zeggen, mag bijna alles, koopt zelfs drank voor me, ik bedoel ze gaat echt door het vuur voor me. ik hou van haar. echt zóveel. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    M'n moeder; soms stom, en gemeen, en streng. Maar toch een schat n__n
    M'n vader; hij is echt een heethoofd, hij schreeuwt snel als hij geirriteerd is, maar hij kan totaal niet boos zijn, als je hem uitlacht als hij boos is dan begint hij ook te lachen :'3


    I don't need words to feel those lips.