• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Real eyes realize real lies.

    O mijn fucking god, zijn deze vragen serieus? Wat maakt het uit voor een uitkering hoeveel mijn sieraden waard zijn? Of hoeveel geld mijn huisgenoten contant hebben? Dat gaat ze niks aan.

    ^Omdat er genoeg mensen misbruik maken van hun uitkering helaas.

    De komende twee maanden worden de meest stressvolle uit mijn zeventienjarig bestaan.


    i put the fun in funeral

    Waarom heb ik de afgelopen nacht zo verschrikkelijk geslapen? Nu moet ik vanavond oppassen tot twaalf uur en de aankomende drie dagen worden echt een complete Hel. . . I'mma die.


    Ik wordt elke nacht wakker om half twee. Echt al twee weken lang om precies half twee. Hey irriteert me en ik vind het vreemd. Echt waarom altijd rond die tijd


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Waarom heb ik nou weer hoofdpijn.


    Your make-up is terrible

    De Crazy in Love remix voor Fifty Shades is eigenlijk best cool.


    kindness is never a burden.

    Overkill schreef:
    ^Omdat er genoeg mensen misbruik maken van hun uitkering helaas.

    De komende twee maanden worden de meest stressvolle uit mijn zeventienjarig bestaan.

    Dat geloof ik eigenlijk wel. Maar toch blijft het vreemd.


    En toen had ik hem perongeluk verkeerd verstuurd, had mn spaarrekening er afgehaald. Maar fouten kunnen worden doorgegeven volgens die vrouw. En ik zie de rest morgen wel.
    Waar ik ook ooit het bewijs dat mijn stufi gestopt is kan vinden?

    En fuck my life, zoek ik al mijn sollicitaties, zijn ze door hotmail verwijderd uit mijn verwijderde mails.

    Hm, ik vraag me nu toch af of dit wel zo'n handig plan is. Als er maar geen ruzies of teleurstellingen van komen. Dat zou een beetje een schop tegen het zere been kunnen zijn. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Help OMG ik heb een steen gekregen een paar maanden geleden (steen=istelefoon) |Samsung nagwat.. Alleen ik kan in mijn galerei geen albums maken.... !!!


    (puh)

    Help
    |
    Waarom, staat hier V nou altijd *bericht gewijzicht door mette... bla bla bla....

    (huil)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 18:18 ]


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    Help OMG ik heb een steen gekregen een paar maanden geleden (steen=istelefoon) |Samsung nagwat.. Alleen ik kan in mijn galerei geen albums maken.... !!!


    (puh)

    Help

    Klopt, dat kan je zover ik weet op geen enkele telefoon. Dat doen ze uit zichzelf bij downloads, screenshots, whatsapp afbeeldingen e.d.

    Het tweede: omdat je je bericht gewijzigd hebt.


    Z-U-C-H-T

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 18:19 ]

    Wordt ik nu gek....

    Hij heeft een vriendin (sinds 2 maanden) maar goed lang verhaal. ik ben smoorverliefd op hem en hij heeft toegeven dat er gevoelens zijn voor mij.

    Maar wanneer wij praten via de WhatsApp dan praten wij tot dat een van ons toe moet geven dat hij/zij wilt slapen maar we praten gerust tot middernacht door!!

    Maar met zijn "vriendin" niet.
    Tja of ze moeten bellen....

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 18:23 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    daffie123 schreef:
    Ik wordt elke nacht wakker om half twee. Echt al twee weken lang om precies half twee. Hey irriteert me en ik vind het vreemd. Echt waarom altijd rond die tijd


    Zal ik je vertellen wat er aan de hand is!!!!
    Je bent in je zo genoemde *mutare* (=verandering)
    Over nu nog 3 weken (das 5 weken totaal) zul je om precies half twee je geheimen kracht krijgen, ik heb de mijne al gehad maar hem nog niet onder controle, ik heb telekinese alleen moet ik nog trainen ik heb ook de *mutare* mee gemaakt.... Dat is echt zwaar ^&* maar na je *mutare* en veel concentratie op je *ops* (=kracht) heeft het veel voordelen....

    (lol)(lol)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 18:26 ]


    .......

    Allemantheia schreef:
    (...)
    Klopt, dat kan je zover ik weet op geen enkele telefoon. Dat doen ze uit zichzelf bij downloads, screenshots, whatsapp afbeeldingen e.d.

    Het tweede: omdat je je bericht gewijzigd hebt.


    Z-U-C-H-T


    Thxx, maar op de phone van mijn vriendin kan het dus wel, alleen zei heeft een ander model/soort/welsamsungmaarsums..1..eniksamsung..2..


    .......

    Maak dit nou snel af, dan kan je verder kijken. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom is de muziek van Emily Bindiger niet op CD maar die van Justin Bieber wel? :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial