• hello

    Nou ik zag dus op een andere site, bij iemand die jarig was. Op dat profiel zo'n plaatje met jarig (zoals bij ons de mod's en bemiddelaars dat hebben).
    Ik vond het wel leuk om dat hier ook te doen. Dan kan je je verjaardag instellen en dan op die dag staat dat op je profiel.

    Leuk/ Niet leuk??

    X


    I'm dying but I know our love will live

    Leuk maar ik denk dat het veel werk kost?

    Super idee ^^


    Let the Night embrace you

    Wel leuk idee. Of een lijst en als er iemand jarig is staat dat op die lijst en kunnen Quizletters Proficiat wensen in GB ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    Grappig,
    maar te veel werk? en maybe word Quizlet dan te sloom?

    Wel leuk idee. Of een lijst en als er iemand jarig is staat dat op die lijst en kunnen Quizletters Proficiat wensen in GB ='D


    Ja ook een leuk idee^^ gewoon iets voor de jarigen :-)


    I'm dying but I know our love will live

    Grappig,
    maar te veel werk? en maybe word Quizlet dan te sloom?

    En dat willen we dus niet hebben, of praat ik nou voor mezelf!?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En 2/meerdere mensen op 1 account dan?


    I want my bloody cheese now!^^

    (...)
    En dat willen we dus niet hebben, of praat ik nou voor mezelf!?


    Doe je niet.
    Eigelijk best kinderachtig. dus, grappig. :'D

    Nogmaals; Quizlet is geen profielensite. Het maakt dus geen flikker uit wanneer iemand jarig is. Daarbij zouden jullie je geboortedatum moeten opgeven =='
    Ik vind het nutteloos.


    Bored.

    Vind ik zeker leuk, maar, paperplanes heeft wel gelijk, het is niet leuk als het weer helemaal sloom word, maar het is wel een geweldig idee

    Ik vind het wel een goed idee, omdat ik nu ookal doodmoe word van de topics met 'die & die is jarig'
    xoxo'


    ok

    Ik denk niet dat het veel werk is.
    Je stelt je geboortedatum in zoals je je naam bij Instellingen ingeeft.

    Het is net zoiets als die online leden, maar dan met verjaardagen.

    Slomer zal het niet meteen worden daardoor hoor..


    Let the Night embrace you

    Ik vind het een heel leuk idee! Ik denk niet dat Quizlet er slomer op word ofzo, dat zal denk ik wel meevallen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik vind het ook een heel leuk idee...want van maar een paar mensen weet ik de verjaardag en de rest kan ik dus niet feliciteren en dat vind ik dus niet echt leuk^^...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind het een leuke suggestie.

    De site zal er zeker niet slomer van worden. Wel moet ik even kijken hoe ik het allemaal precies moet gaan programmeren, maar daar kom ik wel uit.

    Daarnaast moet ik even opzoeken hoe het zit met privacy. De doelgroep van deze site is namelijk erg jong en veel gegevens mogen daardoor niet opgeslagen worden.


    Dit is mijn signature...