• BLOODTRAITORS


    ROLES

                                                                                                                                                                                                   
    Naam Bloedstatus Saralonde Faceclaim Pagina
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Dominic St. James Pureblood Ziegler Tom Webb 1.3
    Naam Pureblood Marlow Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hermownninny Faceclaim Pagina
    Alfred St. James Pureblood Vaiana Tom Webb 1.3
    Bran Desmond Pureblood SebastianVerlac Grant Gustin 1.1
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Vrouwen
    Xenia Delacroix Pureblood Sempre Faceclaim 1.1
    Naam Pureblood Sunfyre Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hopps Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Tormienne Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Stormfly Faceclaim Pagina
    Naam Muggleborn Motunui Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Necessity Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Phorthos Faceclaim Pagina


    ROLLENTOPICPRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 19:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hiya


    Bowties were never Cooler

    Nevermind ik kan niet lezen ;D

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 19:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Don't shoot me if I am wrong, maar in de zesde zijn er toch geen verplichte vakken meer, of is dat in deze RPG anders?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DOMINIC ST. JAMES




    Dit zijn wat suggesties voor Dominic. Hij heeft ze uiteraard niet allemaal nodig, maar laat vooral weten waar jouw personage bij zou passen. Liever niet alleen een naam reageren, maar ook waarbij diegene past, dat is handiger.

    ➳ Een beste vriend
    ➳ Een beste vriendin (het liefste uit Slytherin)
    ➳ Een rasechte vijand
    ➳ Een muggleborn/halfblood die gepest wordt door Dominic
    ➳ Een meisje met wie hij in het 3e/4e jaar een soort fling had, wat on good terms geëindigd is
    ➳ Iemand met wie hij goed kan samenwerken in de klas, maar ze beschouwen elkaar niet als vrienden
    ➳ Iemand die Dominic en Alfred constant door elkaar haalt (tot zijn grote ergernis)
    ➳ Iemand van wie het huisdier graag aandacht wilt van Dominic (just because that's cute)
    ➳ Andere suggesties?


    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 19:21 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mt ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mt!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tormienne schreef:
    Don't shoot me if I am wrong, maar in de zesde zijn er toch geen verplichte vakken meer, of is dat in deze RPG anders?


    Wikia spreekt zichzelf op enkele vlakken tegen, maar we hebben besloten dat de verplichte vakken blijven en dat leerlingen sommige vakken kunnen laten vallen of extra kunnen kiezen. Voor het verhaal zelf maakt dit weinig uit, maar het is nogal onduidelijk hoe het precies zit (het verschil tussen essential en core classes wordt niet uitgelegd, lol). c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sorry this is the Ravenclaw in me

    Ze kiezen voor bepaalde vakken though, I'm pretty sure about that. Ook gezien je voor sommige vakken een bepaald niveau voor de OWLs moet hebben voor je er mee verder mag met de NEWTs en ik weet nog dat Harry en Ron History of Magic hadden laten vallen.

    "In the fifth year, students take the Ordinary Wizarding Level (O.W.L.) exams to determine whether they can achieve a score high enough to continue to N.E.W.T.-level (Nastily Exhausting Wizarding Test) for the class in the remaining two years. Some classes, including the core classes, may be dropped in sixth year."

    source


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    Sorry this is the Ravenclaw in me

    Ze kiezen voor bepaalde vakken though, I'm pretty sure about that. Ook gezien je voor sommige vakken een bepaald niveau voor de OWLs moet hebben voor je er mee verder mag met de NEWTs en ik weet nog dat Harry en Ron History of Magic hadden laten vallen.

    "In the fifth year, students take the Ordinary Wizarding Level (O.W.L.) exams to determine whether they can achieve a score high enough to continue to N.E.W.T.-level (Nastily Exhausting Wizarding Test) for the class in the remaining two years. Some classes, including the core classes, may be dropped in sixth year."

    source


    Dit klopt inderdad, maar verder staat er ook: "All students do, however, have a choice to drop courses if they become a burden (aside from the essential classes)." Dit laatste stukje is enigsinds verwarrend, omdat er niet gespecificeerd is welke vakken essentieel zijn.

    Door het feit dat het onderwijs ook erg is verandert in de afgelopen eeuwen, hebben wij besloten dat de verplichte vakken de hele schoolperiode verplicht zijn, zoals vroeger ook op de middelbare scholen overal ter wereld. Je mag van je keuzevakken er enkele laten vallen aan het einde van jaar 5, maar de basisvakken blijven gelijk.

    Ik hoop dat dit het verduidelijkt en je onze keuze begrijpt

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 22:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Mt


    Do I look like Mother Teresa?




    ALFRED EDWARD ST.JAMES

    RAVENCLAW & PUREBLOOD
    _________________


    Ik zoek dit nog voor Alfie

    ✶ Een beste vriend (mag gerust halfbloed/muggleborn zijn)
    ✶ Een beste Vriendin (mag gerust halfbloed/muggleborn zijn)
    ✶ Iemand waarmee hij uren in de bieb kan zitten, zelfs na bedtijd
    ✶ Iemand waar hij het absoluut niet kan vinden
    ✶ Iemand waarvoor hij het opneemt (kan ook tegenover zijn broer zijn)
    ✶ Iemand die hem helpt met DADA
    ✶ Iemand die de tweeling door elkaar haalt (met ergernis van de twins)
    ✶ Iemand die hem meesleurt op avontuur

    [ bericht aangepast op 2 sep 2017 - 12:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Xenia's faceclaim veranderd. Zal straks even de rol afmaken en een lijstje plaatsen/reageren.


    When time and life shook hands and said goodbye.