• ''Soms zit ik in de trein van Amsterdam naar Hilversum lastige mailtjes te beantwoorden, lieve Whatsappjes te sturen en nieuwsgierige tweets te lezen en denk ik ineens: ja jezus, ik weet het ook allemaal niet. En dan overweeg ik gewoon te blijven zitten tot Amersfoort, naar het huis van m'n ouders te lopen, daar m'n Alfred J. Kwak-pyjama aan te trekken en tegen m'n ouders te zeggen dat ik een enge droom had over huur, zorgverzekeringen, verantwoordelijkheden, leeftijdsverschil, veelvraatmuizen, airplay, haters, hooks en social media. En dan mocht ik lekker warm tussen ze in komen liggen tot ik in slaap viel. Dan zou m'n vader me naar mijn eigen bed vol knuffels dragen, waar ik zou dromen over monsters die er eng uitzien maar eigenlijk heel lief zijn. Wanneer ben ik van 8 ineens 28 geworden?''

    Dit las ik net op facebook van een vriend van me. Maar inderdaad, sinds wanneer gaat de tijd zo snel? Ik weet nog dat ik, midden in de nacht mijn hond uit de woonkamer haalde en bij mij in bed liet slapen, omdat ik daarvoor wakker was geworden door een enge droom. Toentertijd was ik acht of negen, en nu ben ik ineens 17...Jullie er ook last van?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Omgosh, yes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jup, time flies...


    Bad decisions make good stories.

    Helemaal gelijk...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sorry mensen ik laat de tijd te snel gaan (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    Sorry mensen ik laat de tijd te snel gaan (cat)



    Ik wist dat er iemand achter moest zitten(cat)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hoe sneller hoe beter, vindt ik.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ja het gaat echt snel. Elk jaar lijkt sneller te gaan ._.


    -

    Genius schreef:
    Ja het gaat echt snel. Elk jaar lijkt sneller te gaan ._.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Genius schreef:
    Ja het gaat echt snel. Elk jaar lijkt sneller te gaan ._.

    Zelfde gevoel! Ik wordt binnenkort al 16 en ik heb het gevoel dat er bijna geen tijd is verstreken, boven dat alles vind ik dat allemaal ook nog eens heel eng.
    Ik houdt van opgroeien, maar langs de andere kant: waar is mijn knuffel konijnen verzameling heen?


    Love is louder.

    Genius schreef:
    Ja het gaat echt snel. Elk jaar lijkt sneller te gaan ._.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Turophile schreef:
    Zelfde gevoel! Ik wordt binnenkort al 16 en ik heb het gevoel dat er bijna geen tijd is verstreken, boven dat alles vind ik dat allemaal ook nog eens heel eng.
    Ik houdt van opgroeien, maar langs de andere kant: waar is mijn knuffel konijnen verzameling heen?

    Word jij ook al binnenkort 16? Wanneer?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Genius schreef:
    Ja het gaat echt snel. Elk jaar lijkt sneller te gaan ._.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ook al ben ik nog maar 13, dat gevoel herken ik. 's Nachts word ik wakker en opeens besef ik me iets: 'Je verspilt je tijd door te slapen, de tijd die geweldig zou kunnen zijn.' Op zulke momenten ik wil gewoon uit mijn bed springen, mijn fiets pakken en een paar vrienden wakkermaken om ze dwingen met me mee te gaan en gewoon een fijne tijd te hebben. Maar dan bedenk ik me dat - dat moeilijk zal gaan en probeer ik angstig weer te slapen.


    Let it come and let it be

    Het enige wat voor mij te snel voorbij gaat, is de vakantie.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?