• En dat is dat er ineens veel kinders hiero 'minder of geen'fan meer zijn van TH, en dat is begonnen bij een klein groepje.

    Het valt me echt op, ineens is half Quizlet gene fan meer of in iedergeval minder. Lopen wij dan echt zoveel achter elkaars kont aan?! Kijk bij mij is het ook een beetje vermindert, maar dat komt omdat er zo lang niets gebeurt is rond TH. Ik mocht eerst het album Zimmer 483 niet kopen, nou ik heb hem zondag gekocht en ben er zo blij mee, het klinkt raar, maar mijn ouders zijn nooit blij geweest dat ik een TH fan ben. Dus voor mij betekent z'n rot cd in de opruiming heel veel. Maar nu ik het album heb is er weer een stukje TH fanheid (omg, wat een woord) terug. En ik denk dat als straks het nieuwe album er weer is een helehoop 'niet fans' of 'het is sterk afgenome fans' ineens weer helemaal back to Tokio Hotel zijn. Maar dat is wat ik denk, misschien denk ik wel helemaal fout, maar het valt me gewoon op dat iedereen achter eklaars kont aan loopt als 1 populaire quizlet user iets zegt.

    xxx Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    kben het nooit geweest^^

    en tja dat was al duidelijk hea..
    ik bedoel als mensen hier plots allemaal harajuku gaan worden, moet je kijken hoeveel wannebe-harajuku's er komen! ><

    en dan wordt harajuku hier in xD
    I know er zijn veel mensen die van harajuku houden [me eather] maar niemand die zich egt zo kleed tog?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik ben nog steeds fan.Ik loop niet achter iemand's kont aan.Ik ben fan wanneer ik hun muziek goed vindt.Ik ben géén fan waneer ze me erg teleur stellen of hun muziek gewoon bagger wordt...Als er een nieuwe cd komt; leuk toch!?Maar ik denk wel dat er dan weer 'niet fans'of 'hetminderd'fans die cd zullen kopen.Maar het minderd wel omdat 'volgens die fans' ze te lang in Amerika zitten..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik ben nog steeds fan.Ik loop niet achter iemand's kont aan.Ik ben fan wanneer ik hun muziek goed vindt.Ik ben géén fan waneer ze me erg teleur stellen of hun muziek gewoon bagger wordt...Als er een nieuwe cd komt; leuk toch!?Maar ik denk wel dat er dan weer 'niet fans'of 'hetminderd'fans die cd zullen kopen.Maar het minderd wel omdat 'volgens die fans' ze te lang in Amerika zitten..

    xX

    Dat amerika excuus is zoo dom! (niks tegen jou hea) ToHo wil ww doorbreken, dan moet in amerika zijn ja! Duszo raar vind ik het neit dat ze daar zitten/zaten. Ik wist toch wel dat ze terug naar DE zouden komen, daar ligt gwn hun hart ofzo x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    indd:O ik vind ze nogsteeds super!ik ben dan ook nog niezolang fan X)
    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ik luister nu ongeveer 2,5 jaar hun muziek.


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Dat amerika excuus is zoo dom! (niks tegen jou hea) ToHo wil ww doorbreken, dan moet in amerika zijn ja! Duszo raar vind ik het neit dat ze daar zitten/zaten. Ik wist toch wel dat ze terug naar DU zouden komen, daar ligt gwn hun hart ofzo x'D

    jaa dat is gewoon hun geboorte land.Tuurlijk gun ik ze veel.Dan maar ff geen nieuwe c.d.Ik gun ze het wel om door te kunnen breken.Ze kunnen toch nooit doorbreken als er mensen zijn die hun tegen houden??

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Idd, als fans zouden we ze daar in meoten steunen, maar nee! De helft loopt weg omdat het te lang duurt en de rest loopt achter hun kont aan!


    Tears are crashing out of my eyes

    Whihi, kontelikkers dat zijn wij x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Muwhahaha xD
    Die iedereen het opnemen voor zichzelf xD


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Weetj drm zou ik nu ng meer fan moeten worden éé!^^ want jaa ik will gwn anders zijn. oÔ En niemand eeft da dr!--' zo irritant éé want jaa ik doe iets 'raars' op school en de dag drna doe iedereen mij na! --' daar gaat Jasmien haar uitvinding. --' Da was ook zo met Mijn 'TH fanheid' ;D (Vind 't een koewl woord) ze hadden dr da ik da was en eerst vonden ze da stom.. Und wa later kwamen ze zo nr mij vn; 'OMG Tokio Hotel is Koewl!!' oÔ Ze zijn da ng gn jaar geweest éé! Ö Want jaa dan kregen ze in de Vakantie dr da TH 'Uit' is en nu ist zo vn; 'OMG Tokio Hotel is zo Slecht, ze sucken zwaar! Da gy dr fan vn zijt! Hahah.' >.<" Mr nu ben ik wel blij éé want ik ben ng altijd fan (Nii meer zo freaky X'D) dus ik ben anders!! EINDELIJK!^^


    If music be the food of love, play on!

    Ik ben doordat TH zolang niks nieuws meer heeft meer naar andere bands gaan luisteren. Dat wekte daar weer meer interesse voor op, omdat dat nieuw en spannend was. Ik ben nog steeds wel gewoon fan van TH. Nja, weet eigenlijk niet. Luister niet iedere dag nog trouw mijn favoriete nummer van ze. En door die andere bands is mijn muzieksmaak nu ook redelijk veranderd.


    Same here. =) Sort Of. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Dat ik geen fan meer ben heeft helemaal niks te maken met het feit dat een populair iemand hier op Q minder fan werd ofso.
    Ik was al minder fan toen ik 14juni ging, en daarna was het over. Pas 2 maand daarna ging ik weer vet vaak op Q enso.


    -

    Ik heb voor kerst de schrei-live DVD gekregen en heb sindsdien elke dag die DVD gekeken:')
    bij mij begon het ook wat minder te worden maar dat komt weer terug :Y)


    If you want me to listen, whisper...

    maar het kan ook zijn dat sommige minder fan zijn omdat ze gewoon echt heel lang in amerika zijn enzo..en je hoort amper meer iets van hun op TMF en ja,,Ze geven geen concerten meer in belgie,duitsland of nederland dit jaar meer omdat ze in amerika zitten,,en ja..dan word het minder,,dat heb ik ook.

    precies wat ik juist al een tijdje aan dacht... goed dat hier nu een topic over is!!;p
    ik vind dat mensen zich niet zoveel door anderen moeten laten beïnvloeden....(fzo)


    Als je maar een ananas hebt..