• En dat is dat er ineens veel kinders hiero 'minder of geen'fan meer zijn van TH, en dat is begonnen bij een klein groepje.

    Het valt me echt op, ineens is half Quizlet gene fan meer of in iedergeval minder. Lopen wij dan echt zoveel achter elkaars kont aan?! Kijk bij mij is het ook een beetje vermindert, maar dat komt omdat er zo lang niets gebeurt is rond TH. Ik mocht eerst het album Zimmer 483 niet kopen, nou ik heb hem zondag gekocht en ben er zo blij mee, het klinkt raar, maar mijn ouders zijn nooit blij geweest dat ik een TH fan ben. Dus voor mij betekent z'n rot cd in de opruiming heel veel. Maar nu ik het album heb is er weer een stukje TH fanheid (omg, wat een woord) terug. En ik denk dat als straks het nieuwe album er weer is een helehoop 'niet fans' of 'het is sterk afgenome fans' ineens weer helemaal back to Tokio Hotel zijn. Maar dat is wat ik denk, misschien denk ik wel helemaal fout, maar het valt me gewoon op dat iedereen achter eklaars kont aan loopt als 1 populaire quizlet user iets zegt.

    xxx Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    De meeste fans wisselen af. Ik heb het nooit gedaan, maar ik ben nu ook geen fan meer. Op een gegeven moment heb je het een beetje gehad. Een fan zijn, heeft meestal met hormoontjes te maken. Stel je vind Tom leuk, en je hoort Tokio Hotel op TV.. Zou je dan Tokio Hotel of hé, Tom, denken? Nou, twee jaar terug had ik gedacht; Ah, Tom op TV. Je hormonen slaan nu eenmaal op hol voor je idool, maar er komt een tijd dat het over is. Ik weet niet waarom ik dit allemaal zeg, maarja, dat is mijn mening. Er komen tijden, en ze gaan weer.

    Ik ben nooit fan geweest x'D.

    ik ben nu owk wa minder fan maar als ik over een paar dagen weer een th liedje luister vind ik se weer helemaal awsome xD

    Agree, heb ik ook al gezegd in een ander topic, like; ik praat dan gewoon niet meer tegen die kinders omdat ik ze dom vind, dan willen ze gewoon opeens weer meelopen met de horde, nou domme kinders, misschien kunnen ze beter wachten met dat 'ik ben geen fan meer' gedoe, want met die nieuwe cd -und ja ik ben zéker- zijn ze állemaal weer 'fan' nou zo leer je de echte fans kennen!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Je hebt gelijk!
    Ikzelf heb wel nooit gezegd dat ik geen fan meer ben of dat het fel geminderd is fzoo maar bij veel topics lees ik he wel van anderen...


    Live for something or die for nothing

    ach ja,, meningen veranderen..
    ik ben nog altijd een grote fan en tom is nog altijd mijn geile sexgod... maar ik denk gewoon dat nu met de jonas brothers er veel fans hun toch beter vonden.. en uiteindelijk is daar niets mis mee. alleen zijn er veel mensen die gewoon overlopen naar het 'populairst' omdat ze dan zogezegt veel vrienden hebbenn.. dat is wel dom.. maar ja,,

    x


    Can you meet me half wey?!

    ik denk dat je gelijk hebt.
    het komt en gaat ,als er ietsw nieuws is worden ze nieuwschierig en dan zijn de HOt en dan na een tijdje (zoals nu) minder nummers geen tot minder conerten enzo zijn ze weer wat minder.
    zelf luister ik nu Antic cafe enzo maar ik ben nogsteeds net zo`n van als 1,5 jaar geleden.
    en dat aal ik voorlopig nog wel blijfen ook ^^


    Be nyappy

    je hebt gelijk.
    over een tijdje, als de nieuwe cd uit is, zul je zien dat er weer zóveel 'fans' fan zijn.


    Protège moi de mes désirs.

    Mij is het ook opgevallen. Maar het komt totaal niet omdat wel meer dat hier zijn. Ik volg hier haastes nooit de anderen. Dat is dan meestal toevallig. ^^
    Bij mij is het gewoon omdat ik hen gewoon echt niet meer graag aanhoor. Ik hoor tegenwoordig andere groepen veel liever en luister nu nog zelden naar hen. Ondertussen is het alweer bijna 2 - 3 maanden geleden dat ik ze luisterden. Ik ben gewoon niet meer voor hen. :} En dat komt dus niet door Quizlet. Al heb je wel gelijk wat betreft dat iedereen achter elkaars kont zit. Volgens mij als de nieuwe cd er is, zal het weer vol fans zitten. Maar tsja, ik denk ik niet meer.
    En dat was het wel weer. ^^

    ik zit in dezelfde situatie als u
    door het 'stil-zijn-rond-tokiohotel' is da bij mij ook vermindert maar ik ben nog steeds fan van hun en dat zal nooit veranderen
    en wat er gaat gebeuren ben ik ook met je eens.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ja inderdaad, ik ben het met je eens! Ö

    2 vriendinnen van mij zijn ook wat minder fan geworden, maar dat komt niet door Q fzo, :')
    maar ik ben nog steeds fan hoor! ik ga niet net zoals hun 'geen' fan meer zijn! :')


    xxx, Anne-Marie


    Love is in the air'<3

    Het zal zo wel zijn maar het is wel normaal zeker

    Ben ook minder fan. (eignlijk nimmer, enkel muziek is goed.)
    gwn het leek zo raar, op concerts wenen enorm veel mensen nzoo (kweet wel da het emotioneel zit bij sommige liedjes nzoo)en ik vond da gewoon raar .(niets persoonlijk fzo )


    LA LA LA ... LIKE U CARE !

    Ik ben nog altijd fan en vind ze nog altijd even leuk (;
    Ik heb een tijdje geleden gedacht dat ik ze niet meer leuk vond en dat ze stom waren geworden en ik had al een tijdje niet meer naar TH geluisterd omdat mijn cd speler het niet meer deed maar toen ging ik naar mijn vriendin en zette zij even 1000 meere op en op het moment dat ik Bill's stem weer hoorde was het geweldige gevoel weer terug en ik was weer helemaal terug van weggeweest en dacht ik dat ik echt gestoord moest geweest zijn om toen te denken dat deze geweldige jongens niet meer leuk zouden zijn en ik gewoon eenmaal verslaafd ben aan TH en voor altijd een grote fan blijf ;D


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik ben nog fan, en algeluk vinden mijn ouders die ni slecht!


    Keep calm and love Zayn Malik =)