• En dat is dat er ineens veel kinders hiero 'minder of geen'fan meer zijn van TH, en dat is begonnen bij een klein groepje.

    Het valt me echt op, ineens is half Quizlet gene fan meer of in iedergeval minder. Lopen wij dan echt zoveel achter elkaars kont aan?! Kijk bij mij is het ook een beetje vermindert, maar dat komt omdat er zo lang niets gebeurt is rond TH. Ik mocht eerst het album Zimmer 483 niet kopen, nou ik heb hem zondag gekocht en ben er zo blij mee, het klinkt raar, maar mijn ouders zijn nooit blij geweest dat ik een TH fan ben. Dus voor mij betekent z'n rot cd in de opruiming heel veel. Maar nu ik het album heb is er weer een stukje TH fanheid (omg, wat een woord) terug. En ik denk dat als straks het nieuwe album er weer is een helehoop 'niet fans' of 'het is sterk afgenome fans' ineens weer helemaal back to Tokio Hotel zijn. Maar dat is wat ik denk, misschien denk ik wel helemaal fout, maar het valt me gewoon op dat iedereen achter eklaars kont aan loopt als 1 populaire quizlet user iets zegt.

    xxx Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik ben een beetje fan, en nee ik loop niet achter al die fakers aan, ik heb m'n eigen reden, en mijn reden om (bijna) geen fan meer te zijn is omdat ik gewoon totally gek word van al die obsesde kudfans :Y)
    Amen


    I don't need words to feel those lips.

    Idd, kudfans. _0_
    Het is soms net een kudde koeien. =')

    Sorry, maar het is zo. xD
    Kijk naar hoe ze doen op t concert. Als er iets gebeurt, zeker als het met de band te maken heeft, slaan ze allemaal op hol en rennen ze er op af, alles onder hun zware, genadeloze hoeven vertrappend en verpletterend... [/dramatisch]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik heb nu nog maar 4 posters van hen ophangen. Betekent dat ik dan minder fan ben dan jou ? Ik dacht het niet, het gaat om de mensen en niet om hetgeen dat je bezit. Tokio Hotel is méér dan wat goodies. Het zijn ook maar mensen. Wat heeft Tokio Hotel niet allemaal voor je gedaan? Hoeveel mensen ken je nu door hén?

    Ik vind jullie maar allemaal ondankbare kinderen. Jullie moeten jullie niet schamen voor Tokio Hotel, maar voor jézelf. Wees trots op jezelf.

    Btw : "KOM VOOR JE EIGEN MENING UIT EN LOOP NIET ACHTER ELKAARS KONTEN AAN (N)" Dat heb ik gelezen bij je andere topics -_-".
    + Je hebt de groeten van Britt ;D


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik heb nu nog maar 4 posters van hen ophangen. Betekent dat ik dan minder fan ben dan jou ? Ik dacht het niet, het gaat om de mensen en niet om hetgeen dat je bezit. Tokio Hotel is méér dan wat goodies. Het zijn ook maar mensen. Wat heeft Tokio Hotel niet allemaal voor je gedaan? Hoeveel mensen ken je nu door hén?

    Ik vind jullie maar allemaal ondankbare kinderen. Jullie moeten jullie niet schamen voor Tokio Hotel, maar voor jézelf. Wees trots op jezelf.

    Btw : "KOM VOOR JE EIGEN MENING UIT EN LOOP NIET ACHTER ELKAARS KONTEN AAN (N)" Dat heb ik gelezen bij je andere topics -_-".
    + Je hebt de groeten van Britt ;D


    You're so right ;D Mùh!
    Love you hunni <3


    The Words are like Stones in my Heart~

    Klopt, dit valt mij dus ook op. Like zo irritant. =='


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Tokio Hotel verpest het gewoon voor mij. Als hun nieuwe album goed is dan ga ik het wel weer luisteren maar obsessed was ik toch al niet meer. Als het slecht is, is het hedendaagse TH verleden tijd voor mij en blijf ik lekker hangen in het verleden.


    Life is hard and then we die

    En dat is dat er ineens veel kinders hiero 'minder of geen'fan meer zijn van TH, en dat is begonnen bij een klein groepje.

    Het valt me echt op, ineens is half Quizlet gene fan meer of in iedergeval minder. Lopen wij dan echt zoveel achter elkaars kont aan?! Kijk bij mij is het ook een beetje vermindert, maar dat komt omdat er zo lang niets gebeurt is rond TH. Ik mocht eerst het album Zimmer 483 niet kopen, nou ik heb hem zondag gekocht en ben er zo blij mee, het klinkt raar, maar mijn ouders zijn nooit blij geweest dat ik een TH fan ben. Dus voor mij betekent z'n rot cd in de opruiming heel veel. Maar nu ik het album heb is er weer een stukje TH fanheid (omg, wat een woord) terug. En ik denk dat als straks het nieuwe album er weer is een helehoop 'niet fans' of 'het is sterk afgenome fans' ineens weer helemaal back to Tokio Hotel zijn. Maar dat is wat ik denk, misschien denk ik wel helemaal fout, maar het valt me gewoon op dat iedereen achter eklaars kont aan loopt als 1 populaire quizlet user iets zegt.

    xxx Anouk


    Klopt wel een beetje,,
    Ik was eerst ook helemaal fan van maar er is al zo lang niets meer gebeurd dat dat vanzelf minder word!
    Aan de andere kant. Ik vind niet dat iedereen achter elkaar aanloopt -zelf merk ik het niet zo eigelijk- maar iedereen is wel fan van Twilight. Opeens. Maar soms is iets gewoon leuk en dan word het gewoon een Hype.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik vind de muziek nog steeds goed, maar nu het stil rond ze is, heb ik veel meer bands ontdekt, mijn muzieksmaak verbreedt. en zo is het afgenomen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    gelijk x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Buuh? Wat is dáár nog volgerij aan? Jy kiest toch zelf of je ze niet goed meer vind of juist nog wel. Trouwens; Waarom zou het niet kunnen dat nu iedereen, of toch vele geen fan meer zijn? TH laat niets, nada noppes nog van hun horen. Ik ben het dus hé-le-maal niet met jouw mening eens hoor. Cus dát heeft niets met volgen of eender wat te maken. Ik vind hunzelf nu saai, omdat ze juist niets meer van hun laten horen en ik zoek ook nieuwe groepen die ik dan dus ontdek. Maar ik ben nogsteeds fan, alleen niet zo'n grote meer.

    Ik vind dat je gelijk hebt. Ik bedoel, een paar stoppen ermee, zetten dat in een topic, komet er plots tientallen topics daarover. Maar dat is net als op school enzo, hé. Daar volgt ook iedereen elkaar. Bij mij toch. Like, iemand had een origineel woord gevonden dat die veel gebruikte, en de volgende dag gebruikte iedereen dat woord. Dat noemt men meelopers. & op quizlet zit het er hier vol van.


    The aliens are attacking from mars! ö

    Ik ben het niet met jou eens.

    Vele onder ons hebben dezelfde mening, kijk maar naar het fan-van-Tokio-Hotel-zijn. Dat wil heus niet zeggen dat als er één schaap over de dam is dat er dan gelijk meer volgen. Mensen hier zijn het soms heel erg met elkaar eens, andere keer weer niet. Zo gaat dat. En zeg nou zelf, ze waren arrogant bezig, of je het nou wilt geloven of niet.

    Ikzelf heb geen tussenstop gehad, maar omdat ik nooit meer wat van ze hoorde ben ik andere bands gaan luisteren wat allemaal, like, nieuw voor me was.


    -

    Ik heb nu nog maar 4 posters van hen ophangen. Betekent dat ik dan minder fan ben dan jou ? Ik dacht het niet, het gaat om de mensen en niet om hetgeen dat je bezit. Tokio Hotel is méér dan wat goodies. Het zijn ook maar mensen. Wat heeft Tokio Hotel niet allemaal voor je gedaan? Hoeveel mensen ken je nu door hén?



    Ik vind jullie maar allemaal ondankbare kinderen. Jullie moeten jullie niet schamen voor Tokio Hotel, maar voor jézelf. Wees trots op jezelf.



    Btw : "KOM VOOR JE EIGEN MENING UIT EN LOOP NIET ACHTER ELKAARS KONTEN AAN " Dat heb ik gelezen bij je andere topics -_-".

    + Je hebt de groeten van Britt ;D




    You're so right ;D Mùh!


    Hihi Ik ben het met deze twee meuten eens (A)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Ik ben het met jou eens (cat)


    Real music is hidden behind the notes

    Ik loop niemand achterna. Ik vind ze gewoon slechter geworden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'