• Mededeling;

    Mam Misschien zwanger,

    en dan kan ze dood gaan want ze kan

    beter geen kinderen meer krijgen

    i.v.m Zwangerschaps vergiftiging


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    abortus ? ;3


    All was well.

    :O


    <3

    kan ze het dan niet laten verwijderen ?:O


    Nvt

    nou.... dat weet ik niet... ze is idd,
    al best dik


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    oohh,, tja ik zou het ook niet weten, ben geen dokter, sorry


    Nvt

    waarom heb je dat verteld?! nu moet ik HUILEN! :'[
    oooh, hopelijk voor je dat ze dan niet zwanger is! ik hoop nu echt zoo erg dat ze teveel boterhammen heeft gegeten!(dat denken kleine kindern!)
    heel veel sterkte er dan mee!


    Als je maar een ananas hebt..

    uhm, jah dan moet ze met de doktoren overleggen! als je maa kan dood gan is het heel gevaarlijk om een kindje in je buik te hebben. het kan geen arbortus meer woorden! alleen je ma kan het weg laten halen alleen dan moet het nood zijn !!!


    Some angels have no wings.

    Ohhh, sterkte =/


    I don't need words to feel those lips.

    o.0 veel sterkte! Je ma kan ook overlegen met een dokter wie hij(of in geval van een vrouwelijke dokter: Zij) dan moet reden.De moeder of het kindje.veel sterkte in elk geval!(flower)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja........





    en het probleem ik heb geen voogd... nouja eigenlijk wel, maar dat ik me biologische vader,
    en die gaat me klappen geven, als ik verdriet heb.
    en ik heb hem al vanaf dat ik 2 was niet meer gezien, en ik zou het lieft bij me stief vader blijven maar dat kan dan niet,
    Conclusie; dan kom ik dus in een weeshuis


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ja........





    en het probleem ik heb geen voogd... nouja eigenlijk wel, maar dat ik me biologische vader,
    en die gaat me klappen geven, als ik verdriet heb.
    en ik heb hem al vanaf dat ik 2 was niet meer gezien, en ik zou het lieft bij me stief vader blijven maar dat kan dan niet,
    Conclusie; dan kom ik dus in een weeshuis

    je kunt dat regelen dat hij je voogd word! maar dan moet je biologische vader het daarmee eens zijn...


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    je kunt dat regelen dat hij je voogd word! maar dan moet je biologische vader het daarmee eens zijn...


    dat gebeurt nooit..

    die vent die gaat me nek gwn omdraaien,


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    maar is er dan niet een kans dat het gewoon goed kan gaan? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.