• Jup, ik kijk elke wek de nieuwe afleveringen van Vk Guilty en ik kan behoorlijk klagen, Kaname of Zero, Vampire yuuki? Ik ben het erg oneens met alles :P
    En hier kunnen Jullie lekker over mee zeuren of het gewoon eens zijn xD
    Zelf ben ik een Badboy lover, dus ik sta helemaal aan de kant van zero en ben tegen vampire yuuki, en kaname is een slijmbal xD
    Nja, Zeggen jullie maar wat jullie er allemaal van vinden :)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ik vind de manga leuker dan de anime. In de openings zitten serieus té veel spoilers dat je al zowat de helft kan raden. Maar goed, Zero-sama~ =D

    Ik vind de manga leuker dan de anime. In de openings zitten serieus té veel spoilers dat je al zowat de helft kan raden. Maar goed, Zero-sama~ =D

    Ik vind de anime nu te sloom komen dus ik ben nu aan het opzoeken waar in de manga ik ben een beetje te lui om alles opnieuw te lezen xD
    Maar ik hoor wel meerdere zeggen dat de opening veel verklapt, dat vind ik zelf wel meevallen... Ik dacht wel steds van wat zou dat zijn enzo.. maar veder ontdekte ik niet veel uit de opening xD of het ligt aan mij (A)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)
    Ik vind de anime nu te sloom komen dus ik ben nu aan het opzoeken waar in de manga ik ben een beetje te lui om alles opnieuw te lezen xD
    Maar ik hoor wel meerdere zeggen dat de opening veel verklapt, dat vind ik zelf wel meevallen... Ik dacht wel steds van wat zou dat zijn enzo.. maar veder ontdekte ik niet veel uit de opening xD of het ligt aan mij (A)


    Als je bijvoorbeeld bij VKG gaat kijken, de opening en dan het einde van de opening, zie je al veel spoilers. Noez, i don't like them. Maar goed, de manga blijft en is veel beter <3__<3

    (...)

    Als je bijvoorbeeld bij VKG gaat kijken, de opening en dan het einde van de opening, zie je al veel spoilers. Noez, i don't like them. Maar goed, de manga blijft en is veel beter <3__<3

    lol, wat jij wil xD
    Is da manga trouwens al tot aan het "einde" uit?
    :P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)
    lol, wat jij wil xD
    Is da manga trouwens al tot aan het "einde" uit?
    :P


    Noez. Het heeft nu (NU, 19DECEMBER2008honestly) 45 chapters, en waarschijnlijk is de serie afgelopen over 5 chapters (dus totaal 50.) =)

    ik vind het leuk dat yuuki een vampier is XD


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    ik vind het leuk dat yuuki een vampier is XD

    Nu ind ik het misg wel een beetje ok, als ze lief is voor zero (A)
    Maar eerst d8 is dat De oude yuuki Serieus was "opgegeten" of hoe je ook zou moeten zeggen :P
    Maar ze is wel heel erg serieus nu, da's wel jammer :P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    -ik sla de opening altijd over duurt me te lang als ik de anime wil kijken.
    -de manga gaat maar niet verder dat vind ik flauw.
    -ik vind het ziellig voor Zero(huil), but i love Kaname(H)!!


    the garden where an angel lives

    -ik sla de opening altijd over duurt me te lang als ik de anime wil kijken.
    -de manga gaat maar niet verder dat vind ik flauw.
    -ik vind het ziellig voor Zero(huil), but i love Kaname(H)!!

    bij de meeste anime's sla ik intro ook over, maar tegenwoordig loopt mijn comp dan half vast xD
    Maar VK(G) heeft wel een leuke opening, maar het eide kijk ik nooit xD
    ik ben zelf een beetje lui, ik heb nooit zin om op te zoeken waar ik ben in de manga en veder vind ik kaname wel schattig, maar hij heeft gwn iets waardoor ik hem niet mag xD


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    -de manga gaat maar niet verder dat vind ik flauw.


    Laat ik je wat vertellen. De manga is verder dan de anime (al haalt de anime dat straks in 2 episodes in, met een ander einde). Nu zijn er al 46 chapters, en waarschijnlijk krijgt de manga in totaal 50 chapters, dus er komen er nog 4. 8D

    mee eens

    Ik vind de manga beter, maar hij had wel moeten stoppen toen Yuuki een vampier 'werd', en ze pleite ging met Kaname dude. Ik kan Kaname dude echt niet uitstaan, zo plakkerig en manipulatief, maar ik vind die Zero al helemaal vreselijk. Wat een boer, zo lomp, vooral tegen die Chairman, ongelofelijk ..
    Imo is Yuuki eigenlijk te goed voor beide.. :l


    Mew <3

    ik heb de manga niet gelese maar de anime is ook goed =]


    When the world stops turning.....

    Zero_O_

    ik haat het einde van vampire knight, niet zo als ik gewild had...

    mijn Versie:
    -Zero en yuki eindigen samen stichtten en gezinnetje en leven nog lang en gelukkig:D
    -Kaname sterft een éénzame pijnlijke dood, omdat hij maar geen vriendinnetje kon krijgen (niet dat ik kaname haat hoor(A) toffe gozerxD


    {What's wrong with being different?}

    Ik heb vk nog nooit gezien, óf gelezen. Een vriendin heeft tegen me gezegd dat ie tegenviel, dus ik ga het denk ik ook niet doen.. ik denk dat ik eers Clannad ga kijken of zo. Op dit moment kijk ik Inuyasha, maar dat duurt zó lang.. ik ga lekker andere animes kijken! =)


    Als je maar een ananas hebt..