• MENSEN!! er is iets wat jullie moeten weten ö
    Ik heb.. ik heb.. een zak ships gegeten ö! En iedereen mag het weten :D

    Dit is dus sarcastisch. Maar, ik bedoel ermee, dat ik het dus eigenlijk zat ben dat er allemaal van die onzin topics worden geplaatst over iemand die zo nodig moet vertellen hoe zijn of haar dag geweest is -.-'. Nu kun je wel zeggen: Dan kijk je niet, nou, dat gaat nog net zo niet hoor, als heel het actieve deel van het forum volstaat met die onnodige forumvervuilende topics :Y). Dus ik wil die mensen die dat vaak doen vriendelijk
    vragen om er wat beperking op te leggen of om 1 groot topic te maken om de dag door te nemen :)

    dit is een mening. Als je alleen maar ruzie kan zoeken reageer dan niet.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Hehe, ik vind het niet zo erg ö


    I don't need words to feel those lips.

    Ja inderdaad, echt heel irritant is dat.


    blame the bully.

    Buhu meestel worden die wel naar off-topic verplaats hoor ^-^

    like, dat bedoel ik!!
    En op dat soort Topic's word nog het meest gereageert ook..
    Like, naturlijk aleen als hij van een Hi Persoon is, ddie iedereen kent.. anders niet hoor!! ><


    Dunno ><

    Is dit topic nou gestart om te zeggen hoe irritant je het wel niet vind, of heb je het geopend om mensen te vragen zodat ze ermee stoppen?:'D
    xoxo'


    ok

    Volgens mij zijn onzintopics toegestaan in het Off-topic gedeelte?
    Of ben ik nu zo blond dat ik fout zit?

    Yoepie gelukkig zijn mensen het met me eens :)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    @Prodigy
    dat dacht ik ook ?


    We can only learn to love by loving.

    Volgens mij zijn onzintopics toegestaan in het Off-topic gedeelte?
    Of ben ik nu zo blond dat ik fout zit?


    Ja, maar off-topics kunnen toch niet bij actieve topics staan? Bijv. Ik heb een paar weken geleden een topic over iemand die Boogy super star ofzo had gedaan op de wii op school (ik weet geneens meer wie x.x) maar like, dat vind ik offtopic, maar die topics staan wel bij het actieve gedeelte


    Is dit topic nou gestart om te zeggen hoe irritant je het wel niet vind, of heb je het geopend om mensen te vragen zodat ze ermee stoppen?:'D

    xoxo'


    Om allebei, het meeste het 2de :)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    jaa ik ben altijd op zoek naar serieuze topics..!


    Als je maar een ananas hebt..

    Je kunt ze niet stoppen, hoor.
    Maak dan een suggestie? Vraag aan Rutger of de Off-Topics niet bij de Actieve komt te staan?

    Je kunt ze niet stoppen, hoor.
    Maak dan een suggestie? Vraag aan Rutger of de Off-Topics niet bij de Actieve komt te staan?
    Goed idee :Y) Zal ik zeker doen


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!