• Hey,

    Hier spreekt een huge Rusher en die vroeg zich af of er nog andere mensen naar Big Time Dreams van afgelopen donderdag heeft gekeken?

    Ik las het volgende op Ciara Bravo's Twitter:
    I wanted to thank you all for an amazing 4 years. Your support means the world to all of us over at BTR. We love you. #bigtimeSAD

    Nu vraag ik me af of Big Time Dreams de laatste aflevering ooit was.. Wie weet hier meer van?

    Greetz,
    Kim aka Surgeon


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Als dat het geval is, vind ik het jammer voor de fans. Maar ik denk het niet hoor. Mss blijven ze wel muziek maken.


    -

    Sever schreef:
    Als dat het geval is, vind ik het jammer voor de fans. Maar ik denk het niet hoor. Mss blijven ze wel muziek maken.

    Misschien? Lol, dat weet ik wel zeker x'D

    Zoals ik al zei, Kim: Ik heb geen idee.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik hoorde laatst dat ze gestopt waren ja.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Op 24 mei 2011 maakte Nickelodeon bekend dat de serie een derde seizoen zal krijgen.[1] Op 6 mei 2013 maakte sommige castleden bekend dat Big Time Rush zal gaan eindigen na seizoen 4. In eerste instantie was dit nog niet definitief, want Nickelodeon heeft er niets over bekendgemaakt. Echter, op 25 juli 2013 heeft Carlos Pena gezegd dat "Big Time Dreams" de allerlaatste zou zijn en dat er geen seizoen 5 meer komt. De serie werd geëindigd op 25 juli 2013. De echte band Big Time Rush blijft gewoon bestaan.


    Wikipedia


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!



    @JamesPotter Bedankt dat het hebt opgezocht. Nu ben ik uit mijn lijden verlost van het niet weten van een antwoord.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 23:20 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vond de serie altijd heel leuk.. Jammer dat 't stopt.


    26 - 02 - '16