• Ja dus als er nieuwe jongens op Q zijn worden ze bestookt met reactie's van allemaal meisjes xp en later blijkt dat die jongens dan zelf ook meisjes zijn met ene fake-account ^-^ en dat is grappig man ! maar ik vraag mij nu af : Waarom gaan se direct op die jongen zijn profiel ? zijn die anders dan meisjes of wat ? naja uitzicht wel xp maar het zijn toch ook gewoon mensen ? =3


    x.


    All was well.

    ^^ idunnow xD

    mijn broer is hier ook bestookt xD maar dan door wat gestoorde lui die mij terugwouden krijgen en dat is se nog gelukt ook.
    `

    Was je weg dan ?


    All was well.

    Jongens op Quizlet zijn zeldzaam, daarom worden ze zo gestalkt :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    jongens zijn zeldzaam hier op Q? en ja. ik denk niet dat die mensen een vriendje hebben gehad in RL. daarom zoeken ze het maar via internet? ö schiet je niets mee op maarja.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Ik ben op dit moment even over de zeik. Ik ga even 15 minuten eten. En zodra ik weer op Q kom is het forum overspoeld met topics over 'maatjes' met meningen die allemaal in het oorspronkelijke topic geplaatst konden worden.
    Blijkbaar is het nog steeds heel moeilijk om te snappen dat jouw mening niet belangrijker is dan die van anderen.

    Deze kleuters hebben nu eenmaal geen hersenen. Allemaal opgegeten door het snot uit hun neus. _O_

    (...)`

    Was je weg dan ?

    Jp.
    ^^ niet dat veel mensen me gemist sullen hebben mr goe n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Deze kleuters hebben nu eenmaal geen hersenen. Allemaal opgegeten door het snot uit hun neus. _O_
    dankje, als je mij ook bedoelt.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)
    Jp.
    ^^ niet dat veel mensen me gemist sullen hebben mr goe n_n


    je bent niet gehaat man, niemand hier ;3
    je bent gewoon net zo leuk als al de rest en heb er schijt aan dat mensen jaloers sijn ensoow, open gewoon topics die je wilt openen en Fuck the rest. Doe ik ook =3


    x.


    All was well.

    (...)
    Deze kleuters hebben nu eenmaal geen hersenen. Allemaal opgegeten door het snot uit hun neus. _O_


    Geh ik hou van snot <3


    NOOOOT !! xp


    All was well.

    xD Ik heb pas 1 of 2 keer gehad dat ík naar een jongen's profiel ben gegaan. Alleen maar om een kykje te nemen, misschien wat reactie's te zetten by een foto en dan weer weg. Wél heb ik ook een keer gehad dat er 2 jongens naar mý toe zyn gekomen XD Maar jongens zyn gewoon cool ^^ Als ze niet fake zyn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)dankje, als je mij ook bedoelt.

    Niet bepaald. Maar als je, je aangesproken voelt, doe gerust.