• in redelijk(veel) quizen schrijven ze weel eens over een ''minderjarige'' die zwanger is.
    nu ben ik wel eens benieuwd wat zou je zelf doens als je zwanger was.

    1:abortus.
    2:het kind houden en opvoeden.
    of 3: het naar de geboorte afstaan?


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Abortus.
    Ik heb het zelf al meegemaakt.


    Bored.

    Hang ook van de vader af, en mijn eigen leeftijd.
    Als ik 17 ben ofzo zou ik het afstaan maar als je op je 13 al zwanger bent dan zou ik abortus plegen.


    The soul needs autumn.

    Oh God. Ik weet het niet. Ik zou vooral paniekeren ><


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik denk toch houden... k heb het niet zo op abortus persoonlijk zegmaar... en het afstaan lijkt me dan alleen nog maar pijnlijker...


    A Noble was Born in Chaos

    hmm, ikzou het nu nog niet weten..
    Ik denk dat dat helemaal aan de situatsie zit waar ik dan in zit.. en dat ik dan dat besluit.


    Dunno ><

    ik zelf zou denk ik hoogst waarschijnlijk 2 kiezen.
    ik ben 1. tegen abortes [voelt zich raar]:X
    en 2. ik zelf denk dat je in die 9 maanden aan het kind gehecht raakt.
    want het leeft 9 maanden in je en om het dan met geboorte af te staan echt pijnlijk is en dat je er spijt van kan krijgen.


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    kun je zown kind afstaan tot je 25ste of wordt het dan met je 18e weer in je handen gedauwd zonder nog kans op verder leren enzo?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hmm, als ik nog minderjarig ben denk ik dat ik een abortus zal laten plegen. Afstaan zou dan te moeilijk zijn als je het eenmaal in handen hebt. Maar als ik ouder dan 20 ben, dan zou ik het houden. Hangt ook van de situatie af.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nadenken?

    weet niet.


    We can only learn to love by loving.

    Ik denk het houden en een zo goed mogelijk huis bieden, maar dat zal compleet aan de situatie liggen.
    als ik dat kind krijg just because i had sex with my boyfriend. dan houd ik t denk ik.
    maar zou ik bijvoorbeeld gek gezegd verkracht zijn ofzo dan zou ik t denk ik afstaan.

    it geloofsovertuiging zal ik geen abortus laten plegen. maar misschien sta ik daar anders tegenover als de situatie werkelijk echt gebeurd,

    gelukkig heb ik niets van dat soort dingen meegemaakt,


    i need you like a heart needs a beat.

    NU? dan zou ik abortus doen, maar als ik 16/17 zou zijn zou ik het denk ik wel houden...
    X.


    Als je maar een ananas hebt..

    Naomy:
    ik weet het niet, ik oordeel niet totdat ik het zelf mee zou maken.

    Nikki:
    ik zou het houden aangezien ik toch een vaste vriend heb.


    I'm a barbie, let's go party.

    uhm, jezus ik heb weinig keuzen dan arbortus. want ik word dan gedwongen door mijn ouders!! 0.0...


    Some angels have no wings.

    1, abortus :3


    I don't need words to feel those lips.