• Ja, als Bill homo is, hoe zit het dan met Tom?
    Erft hij de homolijkheid van Bill? Is ie Bi? Of gewoon hetro?

    Mika.

    Ik vind Tom bi. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vraag het hem:Y)
    like, ik vind hem Bi


    Dunno ><

    Vraag het hem:Y)
    like, ik vind hem Bi

    als het kon, had ik het gedaan :'D

    Hijs.. bi ? xD


    We can only learn to love by loving.

    Tom is een manwijf: Hij heeft zich vroeger, nét als Bill van vrouw naar man laten omtoferenalleen valt hij nu ook op vrouwen && mannen. Hij's bi :Y)

    Tom is een manwijf: Hij heeft zich vroeger, nét als Bill van vrouw naar man laten omtoferenalleen valt hij nu ook op vrouwen && mannen. Hij's bi :Y)


    Jou theorie klopt grootdeels wel, maar Bill die's Homo :'D

    Ik vind hem Hetero x'D. Hij heeft zo ongeveer al 25 meisjes gehad, en nog geen een jongen. x'D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)

    Jou theorie klopt grootdeels wel, maar Bill die's Homo :'D

    Behalfen als Andy opeens Vrouw blijkt te zijn o.o
    Of bill zig inderdaat heeft laten ombouwen, dan is hij van oorsprong Hetro o.o


    Dunno ><

    Ik vind hem Hetero x'D. Hij heeft zo ongeveer al 25 meisjes gehad, en nog geen een jongen. x'D.

    Dat Denk JIj ;)


    Dunno ><

    Ik vind hem Hetero x'D. Hij heeft zo ongeveer al 25 meisjes gehad, en nog geen een jongen. x'D.


    Yeah right. Like een beetje opvallen doet hij met te zeggen dat hij al 25 meisjes geneukt heeft + zichzelf dé sexgott noemen --'

    (...)
    Dat Denk JIj ;)

    met de nadruk op DENK


    We can only learn to love by loving.

    Tom is een manwijf: Hij heeft zich vroeger, nét als Bill van vrouw naar man laten omtoferenalleen valt hij nu ook op vrouwen && mannen. Hij's bi :Y)


    helemaal mee eens x]


    i need you like a heart needs a beat.

    Vervang de meisjes voor jongens :'D

    Tom is een manwijf: Hij heeft zich vroeger, nét als Bill van vrouw naar man laten omtoferenalleen valt hij nu ook op vrouwen && mannen. Hij's bi :Y)

    Maar dat is heel Tokio Hotel :Y)


    Dunno ><

    Ik vind hem Hetero x'D. Hij heeft zo ongeveer al 25 meisjes gehad, en nog geen een jongen. x'D.


    Sorry hoor, maar geloof je dat nou echt?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'