• Nou er zit een meisje bij mij in de klas, ja ze is alto, maar ze zegt dat ze emo is...T_T
    But nu komt het, kennen jullie dat anime figuur Edward? Nou, zij had allemaal plaatjes van hem in haar agenda staan, en ik vroeg zo van. "Wie is dat?" en toen zei zij zo van. "Mijn vriendje in Engeland, ik hem hem na gemaakt op de computer in anime." Dus ik vond dat wel knap, ik vermoede toen nog niks ofzo, want ik kende heel die Edward anime figuur dinges niet. But nu zat ik gistere Made te kijken, en toen was dat z'n meisje die verliefd was op Edward, die anime figuur. Nou, ik herkende een plaatje die dat kind van Made in haar kamer had hangen, dat plaatje stond dus ook in de agenda vna dat kind bij bij in de klas, ze had bij dat plaatje nog gezegt, "Hier heb ik 10 uur aan gewerkt, het was heel moeilijk!" En nu weet ik dus dat dat kind uit mijn klas dat verzonnen heeft, heel die Edward bestaat niet, het is gewoon een Anime figuur x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    OMG, dat is like, levenloos x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dit is eigenlijk alleen maar lachwekkend.
    But I don't get it: "Ze is alto, zegt ze want ze vindt zichzelf emo"
    Huh?


    No growth of the heart is ever a waste

    mwaa dat heb ik ook gezien.
    dat is best uitzichtloos. ;x


    AAP

    Jah, ze ziet er als ene alto uit, maar vind zichzelf emo. Terwijl ze zo vrolijk is als de pest, en zich alleen maar vrolijk kan kleden en hyper kan gedragen... Duas dat klopt niet, denk ik dan...


    Tears are crashing out of my eyes

    Dat is echt kansloos :'D

    Kinderen die hun vriendje verzinnen.
    Zielig


    All was well.

    Maar, zij heeft zeg maar een 'clubje' en die geloven ook dat dat haar vriendje is x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Maar, zij heeft zeg maar een 'clubje' en die geloven ook dat dat haar vriendje is x'D

    Uiteindelijk heeft ze alleen zichzelf ermee. Wat voor nut heeft het nu om serieus je vrienden voor te liegen?
    Kijk, als geintje snap ik het wel maar glashard liegen tegenover je vrienden? Yeah right.
    Zeg dat 'r maar - afzender Samantha aka Aurelia.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Uiteindelijk heeft ze alleen zichzelf ermee. Wat voor nut heeft het nu om serieus je vrienden voor te liegen?
    Kijk, als geintje snap ik het wel maar glashard liegen tegenover je vrienden? Yeah right.
    Zeg dat 'r maar - afzender Samantha aka Aurelia.

    Ik zal het tegen haar zeggen :P


    Tears are crashing out of my eyes

    kansloos x]


    i need you like a heart needs a beat.

    Nou er zit een meisje bij mij in de klas, ja ze is alto... Zegt ze, want ze vind zichzelf emo... T_T
    But nu komt het, kennen jullie dat anime figuur Edward? Nou, zij had allemaal plaatjes van hem in haar agenda staan, en ik vroeg zo van. "Wie is dat?" en toen zei zij zo van. "Mijn vriendje in Engeland, ik hem hem na gemaakt op de computer in anime." Dus ik vond dat wel knap, ik vermoede toen nog niks ofzo, want ik kende heel die Edward anime figuur dinges niet. But nu zat ik gistere Made te kijken, en toen was dat z'n meisje die verliefd was op Edward, die anime figuur. Nou, ik herkende een plaatje die dat kind van Made in haar kamer had hangen, dat plaatje stond dus ook in de agenda vna dat kind bij bij in de klas, ze had bij dat plaatje nog gezegt, "Hier heb ik 10 uur aan gewerkt, het was heel moeilijk!" En nu weet ik dus dat dat kind uit mijn klas dat verzonnen heeft, heel die Edward bestaat niet, het is gewoon een Anime figuur x'D

    I don't understand, die eerste zin.:'D
    Maar over het hele onderwerp: gewoon kansloos, zielig.x)
    xoxo'


    ok

    W8, ik ga die 1e zin veranderen want die klopt niet x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Aangepast x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Zielig, zééér zielig.. ¬¬


    I know you're scared, when you can't breath.

    levenloos en zielig :'D