• Ik ; Paris Hilton Why ; Omdat ik wel is rijk wil zijn en de trut uit wil hangen n_n

    jullie?


    We can only learn to love by loving.

    Jouw xp
    Nee nee ik wil voor 1 dag een jongen sijn =3
    een heerlijke sexy rijke jongen ^-^
    Zoals Daniël Radcliffe, maar dan ga ik wel niet in mijn flikker het podium op =3


    All was well.

    Hoofd van Msn, en dan eens mensen vertellen wat wel en wat niet mag,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik zou wel eens een dag Bill Kaulitz willen zijn... {zou wel willen weten wat hij in een dag wel allemaal doet... en de rest van ToHo...}xD
    xx myy

    Tom kaulitz en heel veel one-night-stands hebben


    death to the one at the end of the serenade.

    Hoofd van Msn, en dan eens mensen vertellen wat wel en wat niet mag,.


    Je lijkt op iemand die ik ken van school ^-^
    Nadège Geuens xp


    All was well.

    Tom kaulitz en heel veel one-night-stands hebben
    `

    Eikes -kots


    All was well.

    Rutger ¬¬


    shine on.

    Pfoet. Uhm, ik zou de paashaas willen spelen, voor één dag. Dat lijkt me nu echt ge-wel-dig. Die grote oren die heen en weer bungelen, mijn grote tanden en natuurlijk, niet te vergeten, dé paashaaseieren verstoppen, en dan fun hebben als niemand ze kan vinden in hun tuintjes.

    James Hetfield! En dan in een groot station of iets dergelijks natuurlijk :D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Vriendin van me: ik wil wel eens weten wat er nou allemaal in dat hoofd van haar omgaat :3


    -

    Ik zou een dag Bill Kaulitz willen zijn, en erachter komen of hij nu echt gay is x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Britney Spears.
    weetniet waarom. maar ben wel benieuwd. x]


    i need you like a heart needs a beat.

    Een jongen. Kijken wat er in zijn hoofd omgaat. Of een beroemde zangeres zoals bijv. Madonna of iemand anders, en dan een concert geven.


    History is not hatred.

    Gewoon een jongen, Ik zou wel is willen weten hoe het voelt om aftetrekken x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Gewoon een jongen, Ik zou wel is willen weten hoe het voelt om aftetrekken x'D


    Gadver xp


    All was well.