• als je niet aan een natuurlijke dood dood kon gaan hoe zou jij dan dood willen gaan?

    dus bijv. liever een verdrinkingsdood omdat dat het minst erg schijnt te zijn, omdat de hersens als je niet meer aan zuurstof kunnen komen zich vanzelf uitschakelen fzo..

    ik denk dat als je door je hoofd wordt geschoten het beste is..
    je voelt het amper want je bent dan meteen dood..
    of van een gebouw af springen dan heb je een kick like bungeejumpen? 8D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ethaneusie (ofzo, ben zo slecht in spelling xD ).
    iig met een spuitje, dan ga je tenminste rustig dood

    omdat ik een vampier ben ga ik niet dood(a) maar als ik nog mens zou zijn dat door een atoombom want dat is in een duizenste van een seconde


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    @ TATU
    Like, ik ben niet bijgelovig? Dan is de kans héél erg klein datk in reïncarnatie ga geloven, niet? En ik heb like het gevoel dat je me kinda uitlacht --'

    "doodgeschoten worden" +_+


    Als je maar een ananas hebt..

    Ach lieve schat. Weetje? Willen we eenkeer van plaats wisselen? Dan zal je eens zien wat er elke dag door m'n kop gaat. 'Ik wil niet dood.' of van 'Ooit gaan wij ook dood, hoe zou dat zijn?' Meid, ik huil mezelf soms door die gedachten in slaap dus met zo'n woorden van: 'Je hoeft er niet bang voor te zijn.' is het bij mij wel al een beetje te laat. You know ik moet like pillen pakken omdat ik anders niet in slaap geraak doordat ik daar téveel aan denk.


    wow dat is niet goed O_ó..
    misschien moet je naar een psygoloog, wan het is niet goed als je door die gedachtes niet kan slapen..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    @FedUp
    Ik ben ook niet bijgelovig. Je bent toch ook niet bijgelovig als je zegt dat je naar de hemel gaat? Of naar die andere plek x3 Dan is het hetzelfde las je in reïncarnatie geloofd. Ik heb zelf ook geen bijgeloof x3 Ik geloof gewoon in "later."
    Ik lach je btw niet uit ;)


    Candycorekid.

    @ TATU
    Like, ik ben niet bijgelovig? Dan is de kans héél erg klein datk in reïncarnatie ga geloven, niet? En ik heb like het gevoel dat je me kinda uitlacht --'


    ik denk niet dat ze het niet zo bedoeld, en ik denk dat sommige mensen mischien wel reincarneren of dat iedereen het doet maar dat sommige het nog onthouden hebben..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    omdat ik een vampier ben ga ik niet dood(a) maar als ik nog mens zou zijn dat door een atoombom want dat is in een duizenste van een seconde




    Juh ik ook vamp :Y)
    maar ik zou niet door en atoombom willen doodgaan :S

    stel je overleeft het
    weetje hoe je dan door een hel gaat :S

    ik wordt nog liever door me kop geschoten

    @SuperDaisy
    Volgensmij kan je dat gewoon niet overleven XD


    Candycorekid.

    @SuperDaisy
    Volgensmij kan je dat gewoon niet overleven XD


    ja dat dagt ik oowk al(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    (...)



    Juh ik ook vamp :Y)
    maar ik zou niet door en atoombom willen doodgaan :S

    stel je overleeft het
    weetje hoe je dan door een hel gaat :S

    ik wordt nog liever door me kop geschoten


    ja als je ditchtbij de atoombom bent..

    maar stel dat je er 20 km. vanaf zit die staling rijkt fucking ver..

    dan ga je langzaam dood aan zown radio-actieve deeltjes ziekte.. [is naam kwijt]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    wow dat is niet goed O_ó..
    misschien moet je naar een psygoloog, wan het is niet goed als je door die gedachtes niet kan slapen..


    Duuh ik ben wel geen pshychopaat hé --' Nee maar, ik ben al naar de dokter geweest maar heb dan niet gezegd dat dat het probleem was. Gewoon dat ik niet in slaap geraakte door de stress enzoo die de examens meebrengen. En dan heeft ie mij pilletjes voorgeschreven.

    (...)

    Duuh ik ben wel geen pshychopaat hé --' Nee maar, ik ben al naar de dokter geweest maar heb dan niet gezegd dat dat het probleem was. Gewoon dat ik niet in slaap geraakte door de stress enzoo die de examens meebrengen. En dan heeft ie mij pilletjes voorgeschreven.


    oke.. het spijt me voor je dat je dat probleem hebt..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Kan jy niet aan doen hé? Is allemaal begonnen door die k*tleraar Godsdienst die niets anders deed dan over de dood spreken --' Hallo? Wil die gast ons like, depressief krijgen?

    Kan jy niet aan doen hé? Is allemaal begonnen door die k*tleraar Godsdienst die niets anders deed dan over de dood spreken --' Hallo? Wil die gast ons like, depressief krijgen?


    wat een **** leraar
    ik heb gelukkig geen godsdienst fzo..
    maar ik denk dat ik half in slaap zou vallen.. xD
    srry maar ik kan niet tegen verhalen over god ze zijn nooit lekker vrolijk, gezellig of van deze tijd.. en als ze het wel zijn dan wordt het zo saai verteld --'


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT