• Helloo mensjes,,

    Ik heb een probleempje..

    Ik heb rond 1 uur de Sims 2 + de sims Seizoenen geinstalleerd na elkaar.

    Telkens als ik het spel wil opstarten komt er deze melding op:
    "Geen met DirectX 9.0c compatibele grafische kaart gevonden op deze computer! Zorg ervoor dat je over een grafische kaart beschikt die compatibel is met DirectX 9.0c en dat je de meeste recente stuurprogramma's hebt geïnstalleerd. Het programma wordt nu afgesloten."

    Ik heb al op Google gezocht en ik vond mensen met hetzelfde probleem, maar die topics waren al van 2006 dus als iemand zei: 'Download dit!' dan werkte de link meestal niet meer.
    Kheb trouwens ook al in het boekje gekeken en daar staat mijn probleem in en de sites waar ik naar toe moet gaan. Dat heb ik gedaan maar ik vind daar niet op wat ik moet doen

    Ps. Vorig jaar stond de sims 2 ook op mijn pc en toen werkte alles (Had alles verwijderd en nu heb ik er weer zin in)
    En op mijn oude computer (zo'n echt heel oud ding) staat de Sims 2 ook. en daar gaat alles nog perfect op (Hij is enkel sloom)

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik weet echt niet wat ik nog kan doen :S
    :S


    Let the Night embrace you

    Nieuwe grafische kaart laten installeren dus. Dat is het enige dat werkt zo te zien.


    Life is hard and then we die

    Ik denk dan opnieuw installeren..
    Zoals je zegt, die links werken niet van die sites, en van die andere sites weet je niet wat je moet doen.
    Dus ik denk dat dan de enige optie opnieuw installeren is x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nieuwe grafische kaart laten installeren dus. Dat is het enige dat werkt zo te zien.

    Bedoel je er 1 kopen of downloaden? :$


    Let the Night embrace you

    ow nu snap ik wrom je me dat vroeg xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    heb ik ook gehad,
    en inderdaad, je moet een nieuwe grafische kaart laten installeren,
    x


    Some people make the world special just by being in it

    denk kopen hea.... maar ik zal eerst opnieuw alleen Sims 2 instaleren kijken of die het doet en als hij het doet kan je seizoenen wel doen, en als hij het dan niet doet ligt het aan seizoenen xD


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    (...)
    Bedoel je er 1 kopen of downloaden? :$
    Ik denk kopen, moet je ff mee naar de dynabyte ofzo.


    Life is hard and then we die

    Oke, ik zal hem opnieuw installeren ^^
    En even een stomme vraag, maar kan je een Grafische kaart in een laptop vervangen?


    Let the Night embrace you

    Ben hem opnieuw aan het installeren, ik hoop echt dat het gaat lukken :(

    Ps. Dankje voor jullie reacties x


    Let the Night embrace you