• Is bill nou homo of niet!?

    NEE


    En hoe weet jij dat zo zeker?


    Loving' you is my job.

    Avril wel. :w


    blame the bully.

    niemand weet het zeker.....xD^^...

    (...)

    En hoe weet jij dat zo zeker?

    kheb het hem gevraagd xD
    + heb een artikel waarin een oude vriend van hem BEVESTIGD dat Bill onmogelijk homo kan zyn omdat hy veel te veel meisjes kuste als hy nog niet echt beroemd was met th
    +http://www.youtube.com/watch?v=W2PlZpgcFVo

    zo voilà [/no comment farder anymore]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    No way.


    B; Loving you is like suicide.

    (...)
    kheb het hem gevraagd xD
    + heb een artikel waarin een oude vriend van hem BEVESTIGD dat Bill onmogelijk homo kan zyn omdat hy veel te veel meisjes kuste als hy nog niet echt beroemd was met th
    +http://www.youtube.com/watch?v=W2PlZpgcFVo

    zo voilà [/no comment farder anymore]

    dat fimpje bewijst wel dat hij zelf denkt dat hij geen homo is dus..... als hij dat zegt dan is dat denken we maar zo..xD

    (...)
    dat fimpje bewijst wel dat hij zelf denkt dat hij geen homo is dus..... als hij dat zegt dan is dat denken we maar zo..xD

    ??? wtf
    Bill zou z'n fans nooit bedriegen dat weten jullie toch? daarbij er zijn zoveel homo's op de wereld waarom zou Bill zich er dan voor schamen?! hy is wel de enige popster die met een leeuwenkapsel op ditmoment rond loopt dus als hy dat al durft (en das zo cool) waarom zou hy zich dn schamen om te zeggn dat hy homo is?
    maar hy is het niet punkt und aus!

    als er iem nog echt verder wil tettere met my hierover gwn een pb sturn [/geen uitgescheldinge!] maar ik kom nimeer trg op dit topic ben da homogedoe strontzat(puh)

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    ??? wtf
    Bill zou z'n fans nooit bedriegen dat weten jullie toch? daarbij er zijn zoveel homo's op de wereld waarom zou Bill zich er dan voor schamen?! hy is wel de enige popster die met een leeuwenkapsel op ditmoment rond loopt dus als hy dat al durft (en das zo cool) waarom zou hy zich dn schamen om te zeggn dat hy homo is?
    maar hy is het niet punkt und aus!

    als er iem nog echt verder wil tettere met my hierover gwn een pb sturn [/geen uitgescheldinge!] maar ik kom nimeer trg op dit topic ben da homogedoe strontzat(puh)

    Xx


    van dat waar je het over hebt met dat hij zich niet schaamt zeg maar...ben ik het wel met je eens...

    NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Nee.
    Hij ontkent het toch.
    En ik geloof hem . Hahaahahaha . <3


    Some people make the world special just by being in it

    De ene zegt van wel e nde ene zegt vn niet , mja alsk hem zie zal ik het hem vrage :D

    al topic over