• Misschien hadden jullie het wel in de gaten, maar de laatste tijd ging het niet meer zo goed tussen mij en Philip. We hadden continu ruzie, wat enkel erger werd toen ik besloten had om met hem te gaan scheiden. Het was een ware hel met een erge (v)echt scheiding, die gisteravond laat pas beëindigt was. Hij wilde namelijk maar al te graag mijn Miley Cyrus CD’s, paardenmasker en mijn lolly collectie meenemen, terwijl ik die zelf van mijn moeder gekregen had. Echter blijkt het maar weer dat zelfs in een donkere hemel een ster aanwezig kan zijn en in mijn verhaal was dat Kian. Kian was de jongen waar ik altijd mee kon praten. Hij begreep alles en als kers op de taart, was Miley ook een van zijn favoriete idolen samen met Beyonce en Rihanna. Ook hield hij van paardenmaskers en slagroom in elkaars gezicht spuiten, wat me op slag verliefd maakte. De jongen gaf dan ook totaal geen zier wat mensen van hem dachten en had in het verleden dan ook allerlei kleurtjes in zijn haar gespoten en zijn wenkbrauwen afgeschoren. Rond hem voelde het gewoon goed aan. Met hem voelde ik me rebels en sterker dan ik daadwerkelijk ben.
    Echter was er geen plaats voor Kian in mijn huis met Philip die er nog rond teisterde, waardoor ik Philip maar beneden opgesloten had in een baby zwembadje en een hoop sop. Nu drijft hij daar vastgebonden met een appel in zijn mond, terwijl ik een manier probeer te bedenken hoe hem om te moeten gaan leggen met wat marsmellows en honing.





    Nah but in all seriousness……. Philip went back to Canada and Kian came with me from Iowa to Holland (l) Dus na zeker 2,5 jaar is mijn eerste naamsverandering gedaan en is vanaf nu Philip -> Kian.

    Om de topic naast mijn onwijs, deprimerende levensverhaal nuttig te houden; veranderen jullie vaak je naam en wat is je favoriete naam tot nu toe? :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hahahaha werkelijk waar een fantastisch verhaal x) Arme jij, arme Philip.

    Ik verander echt te vaak van naam, hehe. Geen idee wat mijn favoriete is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tetsuya schreef:
    Hahahaha werkelijk waar een fantastisch verhaal x) Arme jij, arme Philip.

    Ik verander echt te vaak van naam, hehe. Geen idee wat mijn favoriete is.


    Eerder arme ik C: hoe moet ik zoveel plakkerigheid gaan overleven ^^

    & ging jij niet als de persoon op je PF naar cosplay? Ik meen zoiets gelezen te hebben c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    (...)

    Eerder arme ik C: hoe moet ik zoveel plakkerigheid gaan overleven ^^

    & ging jij niet als de persoon op je PF naar cosplay? Ik meen zoiets gelezen te hebben c:


    Mh, goed punt ja. Maar een bad met sop in de kelder is wel heel eg cruel :c

    Yess, dat ben ik ^^ Volgende week zondag Nishicon ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hahaha, leuuuukkkk !!!

    Tot nu toe deze naam, idk ik vind het passen bij mijn profiel. Alleen is mijn profiel eigenlijk veel te serieus voor mijzelf... haha.

    Wat een geweldig/deprimerend levensverhaal, bae! Een erg leuke username! Moge je hem lang houden zonder ruzie of scheiding!

    Ik heb mijn username veranderd, maar dat wist je al haha. Papiliones is mijn ware liefde en echt op mijn lijf geschreven. Ik verander mijn username niet zovaak, maar ik denk wel dat ik daarna Papiliones weer terug neem. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Nympha schreef:
    Wat een geweldig/deprimerend levensverhaal, bae! Een erg leuke username! Moge je hem lang houden zonder ruzie of scheiding!

    Ik heb mijn username veranderd, maar dat wist je al haha. Papiliones is mijn ware liefde en echt op mijn lijf geschreven. Ik verander mijn username niet zovaak, maar ik denk wel dat ik daarna Papiliones weer terug neem. ^^


    THAANKKKSSS BAE :'D AND YA KNOW I CAN'T WAIT FOR PAPI TO COME BACK MI MAMI<333

    @Tetsuya Don't you dare to post some picca's of it :< else i'ma spam the sh*t out of u. Thats a promise I'll keep. (cat)

    @Puellae Hahaha maar dan ga je het veranderen ^^ Het was wel iets nieuws voor mij; maar als ik het kan kan jij het ook gehhee ^^ Can't wait <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Damn... Ik dacht even dit is serieus maar nee. Thank god, ik kreeg een hartverzakking xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kian schreef:
    (...)

    THAANKKKSSS BAE :'D AND YA KNOW I CAN'T WAIT FOR PAPI TO COME BACK MI MAMI<333

    @Tetsuya Don't you dare to post some picca's of it :< else i'ma spam the sh*t out of u. Thats a promise I'll keep. (cat)

    @Puellae Hahaha maar dan ga je het veranderen ^^ Het was wel iets nieuws voor mij; maar als ik het kan kan jij het ook gehhee ^^ Can't wait <3


    Geen foto's? Oh, daar ben je nu al te laat mee :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zat letterlijk 'oh, wéér een faker', en toen las ik verder en vervolgens moest ik keihard lachen om je verhaal, geweldig bedacht :')

    Ik dacht dat het eerst een heel serieus verhaal was, dus ik snapte het al niet helemaal. Wel geniaal. Ik vind het zelf altijd heel leuk om van username te veranderen, en verander hem dan ook altijd meteen wanneer ik kan.


    She wanted a storm to match her rage.

    Dat is echt heel erg wennen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tetsuya schreef:
    (...)

    Geen foto's? Oh, daar ben je nu al te laat mee :')


    @FUUUUU dat zeg je nu amai :C

    @Frey_ Fake it till you make it girl (cat)

    @Autumns hahaha jij hebt ballen. Ik was dus zo bang dat niemand me meer zou herkennen na al die jaren Philip :'D Dit is out of my comfortzone komen haha. Je hebt trouwens ook een leuke username dearie <3

    @Yeji Ja indd C: ik weet toevallig dat jij wel een hoop namen heb gehad en het soms wel lastig is om je weer te vinden haha. Maar goed dat je altijd mooie foto's van jezelf post in post een foto van jezelf topic ^^

    @ Sharon hahaha :'D lawlll had ik je even bij je neus gegrepen Sharrr. Maar mijn leven is toch ook een grote grap gehehe (;

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 16:51 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    (...)

    @FUUUUU dat zeg je nu amai :C

    @Frey_ Fake it till you make it girl (cat)

    @Autumns hahaha jij hebt ballen. Ik was dus zo bang dat niemand me meer zou herkennen na al die jaren Philip :'D Dit is out of my comfortzone komen haha. Je hebt trouwens ook een leuke username dearie <3

    @Yeji Ja indd C: ik weet toevallig dat jij wel een hoop namen heb gehad en het soms wel lastig is om je weer te vinden haha. Maar goed dat je altijd mooie foto's van jezelf post in post een foto van jezelf topic ^^

    @ Sharon hahaha :'D lawlll had ik je even bij je neus gegrepen Sharrr. Maar mijn leven is toch ook een grote grap gehehe (;


    Post een foto van jezelf topic, hehe. Me is sorry ;p


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."