• Nja de titel zegt het=]


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Ik vind het wel mooi.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Heel eng. :'D

    het gaat zo hard O_o

    Ik ben altijd zo bang dat ik mn vingers eraf knal XD


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    tis wel leuk ofzo xD
    ma die klotehondfen hier moeten dan de boel bijeen blaffen xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    Euhmm Luid Oo


    We'll never be as young as we are tonight

    Als die knal er komt, verschiet ik altijd :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Als die knal er komt, verschiet ik altijd :Y)


    Bij ins hebben ze echt hele harde knallen die je binnen gewoon voelt
    :S


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Ik vind het mooi, maar vind het zielig voor de beestjes. Oké, het klinkt nu mss wel dom, maar mijn hondjes zijn echt superbang dan en komen alletwee in mu armen liggen met hun kop onder mu trui. En er gebeuren wel veel ongelukken met dieren tijdens het vuurwerk. Vb: een paar die over het hek springt omdatie bang is en in een auto terecht komt. Vind ik echt erg..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het mooi, maar vind het zielig voor de beestjes. Oké, het klinkt nu mss wel dom, maar mijn hondjes zijn echt superbang dan en komen alletwee in mu armen liggen met hun kop onder mu trui. En er gebeuren wel veel ongelukken met dieren tijdens het vuurwerk. Vb: een paar die over het hek springt omdatie bang is en in een auto terecht komt. Vind ik echt erg..


    Mijn kat zit echt elk jaar achter de wc pot

    Aleen waroom die die plek heeft uitgekozen moet ik nog onderzoekn(nerd)


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    (...)

    Mijn kat zit echt elk jaar achter de wc pot

    Aleen waroom die die plek heeft uitgekozen moet ik nog onderzoekn(nerd)

    de wcpot? wahaha x'D Misschien denkt ie dat er visjes zwemmen? ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het mooi, maar vind het zielig voor de beestjes. Oké, het klinkt nu mss wel dom, maar mijn hondjes zijn echt superbang dan en komen alletwee in mu armen liggen met hun kop onder mu trui. En er gebeuren wel veel ongelukken met dieren tijdens het vuurwerk. Vb: een paar die over het hek springt omdatie bang is en in een auto terecht komt. Vind ik echt erg..

    Ja, mijn kat is doodsbang. Het arme beestje.

    xD De Nigga die bij mij in de klas zit, En dus ook naast me woont, heeft van die 'Vlinderbommen' Héle fcking harde bommen. En nu doen mijn oren zeer (A).

    (...)
    de wcpot? wahaha x'D Misschien denkt ie dat er visjes zwemmen? ><



    Oh ja ik ga kijken =]


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    xD De Nigga die bij mij in de klas zit, En dus ook naast me woont, heeft van die 'Vlinderbommen' Héle fcking harde bommen. En nu doen mijn oren zeer (A).


    Mijn oren zijn wel wat gewend want ik zet mn ipod altijd voluit en das best hard dus ze zijn al half dood XD


    Don’t waste your feelings and your hopes on love