• Gister ben ik dus met een vriendin naar de dam geweest. om oud en nieuw te vieren. En ik ben dus 16. dus ik mag al drank kopen, en zei is dus 15, en dus heb ik de hele tijd drank voor haar gekocht, komt ze een leuke jongen tegen, loopt ze weg.
    Hoezo ik ben gebruikt!! Serieus.
    WAt vinden jullie daar nou van, gebruikt worden,.Ulg.
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Inderdaad.. en ik vind het ook gewoon echt niet eerlijk van der..

    Ik vind dat zo laag maar oke, te laat is te laat, en dan moet ze nu niet met sorry aankomen, want daar heb ikd us niets aan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik vind dat zo laag maar oke, te laat is te laat, en dan moet ze nu niet met sorry aankomen, want daar heb ikd us niets aan.
    Precies vind ik ook.. Maar ach, zul je zien dat ze weer schuldgevoel gaat aanpraten >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    Aah dom kind!ö
    Nja, zomaar vergeven moet je het zeker niet, dan leert ze het vast nooit.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)Precies vind ik ook.. Maar ach, zul je zien dat ze weer schuldgevoel gaat aanpraten >.<

    Ja echt zo van. 'Sorry, het spijt me, was niet mijn bedoeling, ik wil je terug! oprotten kan ze,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hmm, hoezo iemand zich rot laten voelen? Dat doe je toch niet? o.O'

    Hmm, hoezo iemand zich rot laten voelen? Dat doe je toch niet? o.O'

    Zou je zeggen he!? Maar er zijn mensen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    eerst laat ze je drankjes kopen.. en dan laat ze je ff staan voor de eerste de beste jongen.. zeer naaiend. :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    eerst laat ze je drankjes kopen.. en dan laat ze je ff staan voor de eerste de beste jongen.. zeer naaiend. :\

    AI know,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.