• Ik wil niemand beledigen ofzo, maar ligt het aan mij of lijkt iedereen depri te zijn.
    Het is zoo makkelijk om ff te zeggen ik ben depri vdaag, je kunt niet eens één dag depri zijn! dat noem je ff down zijn, maar depressief is echt iets heela anders! En toch denkt iedereen maar dat hij/zijn depri zijn. echt vreselijk irritant!
    Heb nu ook een 'vriendin' die zegt dat ze al 3 jaar depri is en die gaat nu naar de psych en maar commentaar hebben op mij dat ik geen rekening hou met anderen en dat ik niet alleen aan mezelf moet denken, en dat alleen omdat ik probeer mensen op te vrolijken! Ja ik ben blij!
    mag dat niet meer ofzo? Uit de mode zeker om blij te zijn..


    (niet dat ik een hekel heb aan depri mensen of dat mensen zich nu aangesproken voelen die echt depressief zijn)

    (srry als dat wel het geval is)


    Music is my drug, I need it all the time!

    ja, dat zeggen ze veel te makkelijk. écht depri zijn is heel anders.
    mijn moeder was laatst echt depri. ze had allemaal huilbuien en was voortdurend kwaad op ons en op m'n vader. ze wilde zelfs van hem scheiden.. godzijdank is dat nu over..
    maar je hebt gelijk.. mensen weten volgens mij niet eens wat écht depri zijn is.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet het niet. Het ene moment ben ik down, en het andere moment weer happy. Ik ben in ieder geval niet depri, vindt ik zelf. Al denkt iedereen van wel. Mensen proberen me de grond in te boren. Ze proberen me de grond in te steken. Ze proberen me aan zelfmoord te doen denken, en op dat soort momenten kan het wel eens dat ik depri wordt omdat ik er gewoon verdrietig en kwaad om wordt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik weet het niet. Het ene moment ben ik down, en het andere moment weer happy. Ik ben in ieder geval niet depri, vindt ik zelf. Al denkt iedereen van wel. Mensen proberen me de grond in te boren. Ze proberen me de grond in te steken. Ze proberen me aan zelfmoord te doen denken, en op dat soort momenten kan het wel eens dat ik depri wordt omdat ik er gewoon verdrietig en kwaad om wordt.


    dat sucks..:S Zolang je zelf maar weet dat je niet depri bent;)


    Music is my drug, I need it all the time!

    Ik ben een tijdje zelf depri geweest. Mijn vriendinnen weten dit niet. En een van hun zit de hele tijd te zeggen dat ze depri is, maar dat i ze absoluut niet. Ze vindt het gewoon stoer om te zeggen. Dat is idd superirritant.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een vriendin van mij was vorig jaar echt depri,zp depri dat ze een halfjaar niet naar school is gegaan en toen om de dag naar school ging. Nu gaat het al wat beter met haar.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben een tijdje zelf depri geweest. Mijn vriendinnen weten dit niet. En een van hun zit de hele tijd te zeggen dat ze depri is, maar dat i ze absoluut niet. Ze vindt het gewoon stoer om te zeggen. Dat is idd superirritant.


    dat heb ik nou ook. Kwas vorig jaar 2 volle maanden echt depressief gweest, kon niet naars chool, wou niet opstaan smorgens en ja, je kent het en dan hooor je overal van mensen dat ze depri zijn terwijl ze dat echt niet zijn! en al die quizseries ook daarover, vreselijk!


    Music is my drug, I need it all the time!

    Ik ben vorig jaar depressief geweest, ik ben een paar weken niet naar school geweest en heb ook een week niks gedaan, behalve drinken en ik mijn bed liggen huilen. Nu weet ik dat het neit omdat omdat ik zogenaamd 'depressief' was ik had gewoon een psychose, maar goed, mensen zeggen het inderdaad veel te snel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je kan misschien niet depri zijn, maar je wel zo voelen? Ik heb dat ook heel vaak dat ik me een dag heel rot voel, gewoon door hormoontjes. Dat is heel normaal. Ik denk dat het er ook aan ligt hoe je bent. Meestal als je veel mee gemaakt hebt, heb je dat sneller. Vooral in vakanties, als je alleen bent. Ik heb dat nu ook heel erg.Ik voel me dan eenzaam en zwak, heb nergens zin in.

    ja, dat zeggen ze veel te makkelijk. écht depri zijn is heel anders.
    mijn moeder was laatst echt depri. ze had allemaal huilbuien en was voortdurend kwaad op ons en op m'n vader. ze wilde zelfs van hem scheiden.. godzijdank is dat nu over..
    maar je hebt gelijk.. mensen weten volgens mij niet eens wat écht depri zijn is.


    dat had mijn moeder ook, ze wilde niet scheiden van me vader..gloof k.. maar ja k zeg dat ook wel eens maar k sta daar gwn niet egt bij stil, maar jullie hebben volkomen gelijk.

    xx.


    >>NeverGiveUp<<

    Er bestaat ook nog zoiets al in een dipje zitten of gewoon like erg down zijn.Daarom ben je nog niet meteen depri ofsoo hoor --'

    Ik ben denk ik nooit depri. Weg eens chaggi xd Maar das iets anders.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben op het randje van depressief. Nouja, ik draag ook elke dag een masker.

    ik weet het, maar misschien kunnen sommigen het niet zien tussen een dipje en echt depressief.


    I am an idiot, I move.

    1 ding:
    Puberteit.
    Dat is de oorzaak, of wat je in je verleden hebt mee gemaakt.
    Wat je als kind mee maakt neem je je hele leven mee.
    Én bij de puberteit is het gewoon zo dat je hormonen beginnen op te spelen en je vlugger emotioneel word

    Ik snap je punt wel. De hele wereld is drama. De mensen hangen de grootste drama verhalen in de boom, gooien het in de lucht. En dan zie ik hier en daar opmerkingen als 'puberteit' dat zal er ook wel mee te maken .. Maar ik persoonlijk vind dat de mensen die er nooit woorden over vuil maken, en waarbij het écht zo is, respect verdienen.. en de rest zal het van mij niet krijgen. Mijn leven is al een en al drama, door de mensen om mij heen. En daar distancieer ik me dus van.
    Waarom zou je iets opblazen en moeilijk doen terwijl je eigenlijk een prachtig leven hebt, en dat je blij mag zijn met de dingen die je hebt.
    Denk aan de mensen die écht niemand hebben. Of de volgende keer dat je boos bent op je ouder om iets onbenulligs, denk er dan aan dat er kinderen zijn die hun ouders écht missen, omdat ze er gewoonweg niet meer zijn..

    Iedereen zou is wat blijer en dankbaarder moeten zijn met wat ze hadden..


    Wie du mir, so ich dir.