• Hi mensen ik loop al dagen te piekeren over iets dat ooit gebeurd was.

    Ik had een keer een rot jongen proberen te struikelen, maar hij wilde bijna mijn voet trappen en schold me uit van kutwijf. Gelukkig had hij me niet geraakt. De reden dat ik gemeen tegen hem deed was omdat hij zelf vals en gemeen tegen mij was. Hij zei dat ik lelijk was schold me een keer en zei achter me rug dat ik geen leuk persoon was. En toen ik ooit mijn etuig kwijt was boeit het hem niet, en hij zei zelf dat het hem niet boeit en dat ik volgens hem mijn kop moet houden. Nu vraag ik dit aan jullie vond je dat hij het verdient had? Of was ik te ver gegaan?

    Laat hier een reactie achter.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2017 - 11:42 ]


    Nobody Say It was easy

    Alleen vuile koopt zakken! 🤣


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Bestrijdt geen vuur met vuur


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Bestrijdt geen vuur met vuur


    Hier ben ik het wel mee eens!
    Maar dat zegt niet dat je niet voor jezelf mag opkomen!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2017 - 12:11 ]


    -

    Vertel het aan iemand, zoals je docent, leerkracht, etc. Of ga het gesprek met hem aan. Je kan hem ook gewoon negeren er zijn nu eenmaal zulk soort mensen op de wereld. Maar je kan beter geen vuur met vuur bestrijden zoals al gezegd


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Choice schreef:
    Vertel het aan iemand, zoals je docent, leerkracht, etc. Of ga het gesprek met hem aan. Je kan hem ook gewoon negeren er zijn nu eenmaal zulk soort mensen op de wereld. Maar je kan beter geen vuur met vuur bestrijden zoals al gezegd
    oke


    Nobody Say It was easy

    goh wat een 'vuile koopt zak'

    [ bericht aangepast op 28 okt 2017 - 20:28 ]


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    wat


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    [ bericht aangepast op 28 okt 2017 - 19:52 ]


    26 - 02 - '16

    Kaerlighed schreef:
    goh wat een 'vuile koopt zak'

    Tja. A hard life you have.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jij bent echt het geschenk van god hier op Quizlet. But, its none of my bussiness *sips whine and flies away*