• Een vriend van me kwam dus met de vraag of ik wel eens een heelal of iets met de kosmos had getekend. (omdat ik daar zo'n obsessie mee heb/had) Moest even nadenken en kwam toen erop dat ik voor school wel eens zoiets had getekend. Dus ik stuur een foto naar hem en kom vervolgens er zelf achter dat die tekening dus best wel geflipt is. Ik bedoel... een walnoot als zon en allemaal vage neuzen en ruimtewezentjes die aan de kant ''dansen''. Ik wist wel dat ik een beetje een raar hoofd had, maar nu pas kom ik er achter dat deze tekening eigenlijk wel heel vreemd is.



    En even in linkje: Klik!

    Hebben jullie ook wel eens iets gemaakt wat vreemder uitkwam dan dat je van plan was?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik vind hem gaaf.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik vind hem gaaf.


    Dit, ik had het echt niet genialer kunnen bedenken :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Junns schreef:
    Ik vind hem gaaf.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Junns schreef:
    Ik vind hem gaaf.


    -

    Haha, ik vind 'm wel grappig en origineel!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind dat het er geweldig uitziet, geflipt of niet. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, bedankt ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Het ziet er leuk uit.


    16 - 09 - '17

    De walnoot doet 't 'em.


    i put the fun in funeral

    Vreemd?? Ik vind m gaaf :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Foraoise schreef:
    Het ziet er leuk uit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het is echt awsome ^^


    ©1998

    Hahah ach ja, hij is hoe dan ook mooi. Misschien juist wel omdat die aparte dingen erin zitten. Hoewel ik die ruimtewezentjes waarschijnlijk niet gelijk had opgemerkt als je er niets over had gezegd ;)
    Ik faal sowieso in tekenen... Ik heb weleens wat geprobeerd, maar niets kwam op papier te staan zoals ik dat graag wilde. :W


    Hamartia

    Square schreef:
    Ik vind dat het er geweldig uitziet, geflipt of niet. :3

    Square schreef:
    Ik vind dat het er geweldig uitziet, geflipt of niet. :3


    26 - 02 - '16