• Hee peep'z.Ik heb nu tog eens een vraag. Wanneer vind jij een Persoon een WEMO? Waar aan vind jij dat te zien.? Hoe kan je precies weten of het een ECHTE emo zou zijn,Of niet. Of Gothic en de andere stylen. Dit is allemaal niet slecht bedoelt hoor.maar ben gwn nieuwschierig wat jullie WEMO vinden. Of wannabe ;)

    xx (flower) GELUKKIG NIEUWJAAR


    Sometimes it's best not to care.

    ik vind het wannabee als je een soort uithangbord boven je hoofd heb: Ik wil aandacht dus ik word maar emo of gothic ofzo -_-'
    En ook als je kleren gaat dragen die je niet mooi vind omdat je zonodig erbij wilt horen :'X


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind dat iedereen die zegt dat ze emo of scene zijn fake&wannebe ! Emo bestaat niet, het heeft geen naam het is een stijl van kleding haar enz. Ik weet niet hoe je het een anderen naam kan geven.. maar ok.. Ja scene.. I Donno.. boeit me niet.. maar niemand behalve die lui die echt beroemd zijn in die hun scene wereldje zijn scene ;')


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    ik erger mij gewoon aan dat die zo tilt slagen van emo muziek terwijl het ineens geen emomuziek is (= tis zo soft rock. met een vleugje mooie tekst. iedereen noemt bfmv ook emo terwijl het in mijn ogen metal is (; alleen dat de grotere meerderheid 'emo' zijn die daar naartoe stappen, ik ben metal, ookal mag je me ni geloven, ik put mezelf in een hokje jah (= maar ik weet wat ik zeg en besef da ook aan mezelf^^ ik ga da ni dragen omdat het mooi is maar omdat het bij mezelf hoort!

    Emo is een fckn' muziekstijl, hoeveel keer nog.
    Eén of andere klojo heeft dat uitgevonden als kledingstijl, maar dat is het niet. En ik ben dat emo-gedoe overal beu.
    .

    (...)
    Dat zeg ik.
    Emo is geen kledingstijl, of een race om het meeste Emo te zijn.
    Want het begon bij Emocore, doh.
    En ookal kleed je je als een depressieve Emo, en gedraag je je zo, voordat je Emocore luistert, ben je gewoon niet Emo..
    Dan ben je scene ofzo.
    En het is en blijft 'freedom of expression'
    Of je nou wel of niet fxcking Emo uitziet of niet, en als je toevallig je haren nog niet mag verven en zo.
    Dan ben je niet zielig en Wemo, dan heb je gewoon strenge ouders -.-
    Ik word zo vaak uitgescholden voor Wemo door de broer van een vriendin omdat hij 'oh zo Emo' is.
    Wie is er dan zielig?
    Ik met mijn strenge ouders en slechte kappers, of hij, die mij een beetje gaat uitschelden terwijl hij me niet eens goed kent?


    welkom bij de club. Ben het met je eens.



    Van mij mag je discussieren wat je wil. Maar je zult het toch nooit eens worden. Wat is nou emo? Wat is nou wemo? Ik denk dat, dat voor iedereen anders is. Laat iedereen dan ook gewoon in hun waarde. Als ze zichzelf emo noemen, moeten ze dat lekker doen.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    ik vind niet dat je een wannabe kunt zijn. ik bedoel iedereen is anders. niemand is echt 'iets', dus ook geen wannabe. (: ik wil de mensen niet in hokjes plaatsen.


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Als je f*cking hard jezelf emo blijft noemen en je iedereen aardig gaat vinden omdat ze "emo" zijn. Verderest allemaal shit een naam geven en al dat soort..


    Uncontrollable.

    ik vind niet dat je een wannabe kunt zijn. ik bedoel iedereen is anders. niemand is echt 'iets', dus ook geen wannabe. (: ik wil de mensen niet in hokjes plaatsen.

    Je bent een wannabe als je zegt; ik wil emo worden.
    Dat vind ik een fucking goede reden om iemand wannab te noemen. ><


    Uncontrollable.