• Heya fellow Quizletters,

    Sommigen weten dit denk ik al, maar ik ga in januari voor een heel semester naar Amerika om te studeren! c: Ik ga studeren aan de State University of New York at Geneseo (ten zuiden van Rochester) en dus, voor Amerikaanse begrippen, redelijk in de buurt van New York City. Ik ben ontzettend nieuwsgierig, maar tegelijkertijd ook zenuwachtig omdat dit de langste vliegreis is die ik ooit heb gemaakt en ik niet per se groot fan van ben van kilometershoog in de lucht hangen. :'D Anyhow, ik vertrek 8 januari, maar ik heb nog geen vliegtickets geboekt. Het is goedkoper om zowel de heen- als terugreis in één keer te boeken, maar ik twijfel heel erg over mijn terugreis. Ik ben half mei klaar met studeren, maar mijn visum laat toe dat ik nog maximaal dertig dagen in het land blijf. Nu ga ik tijdens de maanden dat ik studeer waarschijnlijk wel naar NYC en de Niagra Falls toe, want ik zit daar toch 'in de buurt', maar ik wil graag nog meer bekijken en zien voor ik terugga naar het kikkerlandje om mijn studie af te maken.

    Nu mijn grote vraag: zijn er mensen van jullie naar Amerika geweest? Wat hebben jullie zoal gezien en gedaan? Wat raden jullie aan voor een arme student als ik (denk aan overnachtingen (hostels, motels?) en tripjes)? c:

    Liefs, Matty


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh, Niagara Falls is echt heel mooi, vooral in de wintertijd. Het grappigste is de brug die er ligt en als je die oversteekt kom je in een ander land terecht. Ik heb toen aan de Canadese kant gestaan, dus dan zie je Amerikaans territorium aan de andere kant liggen, echt zo heel dichtbij. Ik ben er toen in februari geweest en dan ligt er overal sneeuw en dan is het daar net zo'n ijsparadijs. Amerika weet ik niet veel van, alleen Canada helaas.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wat gaaf! Ik ben jaloers, haha (:
    Ik heb zelf vier jaar geleden een rondreis gemaakt in het westen van de VS, wat wel ontzettend maar was, maar ik denk niet dat je heel veel aan mij hebt, aangezien het best wel aan de andere kant van het land was. In elk geval heel veel plezier alvast!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Wat gaaf! Ik ben jaloers, haha (:
    Ik heb zelf vier jaar geleden een rondreis gemaakt in het westen van de VS, wat wel ontzettend maar was, maar ik denk niet dat je heel veel aan mij hebt, aangezien het best wel aan de andere kant van het land was. In elk geval heel veel plezier alvast!


    Alle tips zijn welkom! c: Ik wil het liefst zo snel mogelijk boeken en ik zit een klein beetje in de knoop met wat ik wel/niet kan en wil, dus alles is welkom, haha. Wel gaaf dat je zo'n trip hebt gemaakt!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Helaas ben ik ook niet echt een grote hulp, omdat ik ook nooit naar Amerika ben geweest. Alleen misschien is het leuk dat je naar Broadway gaat in New York? Ze zeggen ook dat je daar leuke cafeetjes hebt en alles. Als tip: Misschien dat je even op Google gaat en New York intikt daar op zo'n Google werelddeel drukt en kijkt wat voor steden je hebt en ziet wat je daar allemaal kan doen? ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben zelf alleen in Florida geweest maar als het gaat om boeken, hoe eerder hoe beter dat kan je namelijk honderden euros schelen. En een retour is goedkoper dan een enkeltje. Veel plezier!


    The truth is out there.

    Antheia schreef:
    Helaas ben ik ook niet echt een grote hulp, omdat ik ook nooit naar Amerika ben geweest. Alleen misschien is het leuk dat je naar Broadway gaat in New York? Ze zeggen ook dat je daar leuke cafeetjes hebt en alles. Als tip: Misschien dat je even op Google gaat en New York intikt daar op zo'n Google werelddeel drukt en kijkt wat voor steden je hebt en ziet wat je daar allemaal kan doen? ^^


    Hoe werkt dat laatste? c: Met dat Google werelddeel?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Antheia schreef:
    (...)

    Dit bedoel ik. ^^


    Ah, merci! c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb trouwens een keuze gemaakt! Ik ben 9 mei klaar met studeren en ik heb besloten daarna nog een week in New York City te blijven. c: Ik wil dolgraag naar Broadway, Times Square, Statue of Liberty en al dat soort dingen. Ik ga niet meer het hele land door, want daar heb ik denk ik het geld/de energie/de tijd niet voor, dus dat komt hopelijk nog een andere keer. c: Thank y'all!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Ik heb trouwens een keuze gemaakt! Ik ben 9 mei klaar met studeren en ik heb besloten daarna nog een week in New York City te blijven. c: Ik wil dolgraag naar Broadway, Times Square, Statue of Liberty en al dat soort dingen. Ik ga niet meer het hele land door, want daar heb ik denk ik het geld/de energie/de tijd niet voor, dus dat komt hopelijk nog een andere keer. c: Thank y'all!


    Ahw, wat leuk! Heel veel plezier en succes! Maar geniet er vooral van. ^^


    One Who Travels A Higher Path.