• Heya fellow Quizletters,

    Sommigen weten dit denk ik al, maar ik ga in januari voor een heel semester naar Amerika om te studeren! c: Ik ga studeren aan de State University of New York at Geneseo (ten zuiden van Rochester) en dus, voor Amerikaanse begrippen, redelijk in de buurt van New York City. Ik ben ontzettend nieuwsgierig, maar tegelijkertijd ook zenuwachtig omdat dit de langste vliegreis is die ik ooit heb gemaakt en ik niet per se groot fan van ben van kilometershoog in de lucht hangen. :'D Anyhow, ik vertrek 8 januari, maar ik heb nog geen vliegtickets geboekt. Het is goedkoper om zowel de heen- als terugreis in één keer te boeken, maar ik twijfel heel erg over mijn terugreis. Ik ben half mei klaar met studeren, maar mijn visum laat toe dat ik nog maximaal dertig dagen in het land blijf. Nu ga ik tijdens de maanden dat ik studeer waarschijnlijk wel naar NYC en de Niagra Falls toe, want ik zit daar toch 'in de buurt', maar ik wil graag nog meer bekijken en zien voor ik terugga naar het kikkerlandje om mijn studie af te maken.

    Nu mijn grote vraag: zijn er mensen van jullie naar Amerika geweest? Wat hebben jullie zoal gezien en gedaan? Wat raden jullie aan voor een arme student als ik (denk aan overnachtingen (hostels, motels?) en tripjes)? c:

    Liefs, Matty


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh, Niagara Falls is echt heel mooi, vooral in de wintertijd. Het grappigste is de brug die er ligt en als je die oversteekt kom je in een ander land terecht. Ik heb toen aan de Canadese kant gestaan, dus dan zie je Amerikaans territorium aan de andere kant liggen, echt zo heel dichtbij. Ik ben er toen in februari geweest en dan ligt er overal sneeuw en dan is het daar net zo'n ijsparadijs. Amerika weet ik niet veel van, alleen Canada helaas.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wat gaaf! Ik ben jaloers, haha (: