• Komende zaterdag ga ik naar de open dag van de Radboud universiteit in Nijmegen en daarna heb ik nog wel even tijd om Nijmegen in te gaan. Aangezien ik er nog nooit geweest ben en het tot nu toe nr. 1 op mijn lijst staat, dacht ik: 'Hee, laten we ook een Nijmegen in gaan.'
    Maar dus, ik ga dus waarschijnlijk vanaf een uur of één a twee tijd hebben en dan zo tot een uur of zes.
    -Is het ver lopen van Nijmegen "centraal" tot het stadscentrum?
    -Is er in het stadscentrum iets te beleven?
    -Waar kun je het beste iets gaan eten? (Italiaans het liefst.)

    En dan nog, ongerelateerd, omdat het grappig is, wie gaat er ook nog naar de open dag?

    Ik moet om 6:58 de trein hebben. Lol. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik weet dat Script daar woont. Misschien moet je haar eens een berichtje sturen? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    # Is het ver lopen van Nijmegen "centraal" tot het stadscentrum?

    Nee, het is maar zo'n vijf/tien minuutjes lopen - wel van te voren kijken hoe je er het beste kan komen.
    Bussen zijn ook 'n optie.

    # Is er in het stadscentrum iets te beleven?

    Yesh, voldoende.
    Je kan lekker terassen, heeeeerlijk winkelen - of gewoon lekker ergens 'n drankje pakken.
    Of natuurlijk midden op het Keizer Karel Plein yolo'en (let op; straat over steken is op gevaar voor eigen leven, Keizer Karel Plein is niet te missen ; de meest chaotische rotonde die je ooit tegen zal komen.

    # Waar kun je het beste iets gaan eten? (Italiaans het liefst.)

    Persoonlijk vind ik de Dromaai heeeeelemaal geweldig.
    Maar er zijn ook genoeg Italiaanse tentjes (Pinokkio, helemaal vooraan in de stad).
    Maar er is genoeg keuze dus kies iets wat jij er leuk uit vindt zien!


    Heel veel plezier trouwens, op de Open dag.
    Ik moet zeggen dat 't een top universiteit is. (:


    Is het ver lopen van Nijmegen "centraal" tot het stadscentrum?
    Het is goed te doen om van het centraal tot het stadscentrum te lopen. Echter, het is niet te doen om van de universiteit naar het centrum te lopen (':
    -Is er in het stadscentrum iets te beleven?
    Ik vind het persoonlijk een leuk centrum. Er zitten best veel winkels
    Iets te eten, het liefst italiaans?
    Donatello's is echt top en niet te duur. Het zit in de eerste walstraat, ongeveer in het centrum.

    Veel plezier op de open dag. Mocht je nog vragen hebben over de universiteit, dan kun je dat altijd vragen. (Het is echt een hele leuke universiteit)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 19:12 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Thanks iedereen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zal denk ik een super drukte worden met die open dag dan, haha. Maar veel plezier!

    • Is het ver lopen van Nijmegen "centraal" tot het stadscentrum?
    - Nee. Zo'n 5 minuutjes denk ik.

    • Is er in het stadscentrum iets te beleven?
    - Ja. Heel veel leuke winkels. Misschien is er zelfs wel markt, maar dat weet ik niet precies.

    • Waar kun je het beste iets gaan eten?
    - Zoals de hierboven genoemde Pinokkio en Donatello's zijn erg lekker.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    -Is het ver lopen van Nijmegen "centraal" tot het stadscentrum?
    Nee, misschien 5 minuten. Het is vanuit centraal alleen maar rechtdoor en komt dan zo bij plein 1944. Vanuit de universiteit is het niet te doen. Maar de radboud kennende hebben ze bussen geregeld vanaf centraal die gewoon gratis zijn. En anders kun je het beste de 13 pakken, die gaat namelijk gelijk naar de stad en kun je bij plein 44 uitstappen.
    -Is er in het stadscentrum iets te beleven?
    Jazeker, hele leuke winkels. Veel terrasjes, genoeg keus.
    -Waar kun je het beste iets gaan eten? (Italiaans het liefst.)
    In heel Nijmegen kun je goed eten en helemaal niet zo duur.
    Aan het water zijn verschillende restaurants, maar ook zoals eerder genoemt is de dromaai en Pinokkio. Persoonlijk vind ik de dromaai geweldig.
    Als je nog meer vragen hebt, stel ze maar. Ik studeer alweer anderhalf jaar in Nijmegen en woon er al een half jaar.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Je moet eens naar deze winkel gaan: http://www.fashiondoll.nl/
    Ik zou er heel graag eens heen gaan. Ze stellen ook dolls voor in hun etalage, dus het lijkt me gewoon eens leuk om te gaan kijken hoe prachtig die dolls zijn. ^^

    Als het je tenminste interesseert :3


    Let the Night embrace you

    Nijmegen..

    Je loopt het Karel plein af zo naar de Stad. het is maar 5 min lopen.
    PAS op want de AUTO's reiden gewoon door...
    Ja er is iets te beleven, vele restaurantjes en ook italiaans..
    Als je naar het Kronenburg park wilt loop je de bus kant af, helemaal rechtdoor dan kom je bij Kronenburg park..
    Plein 40/45 ofzo, hoe dat daar heet, met nog meer restaurantjes, zoals moenen.
    Ik woon zelf niet in nijmegen en ben helaas dat weekend er niet, anders had ik je wel mee door de stad gesleept..
    Het is een erg mooie grote stad..
    O de weg voor Radboud ziekenhuis is langs het oude kerk, richting goffert.. Als ik mij niet vergis..
    Het is overigens niet ver wandelen van station naar ziekenhuis en stad..


    Mocht je vragen hebben, kan je ze gerust stellen..
    Heel erg veel plezier...


    Enjoy the little things in life, because one day you wi