• Ik was vanacht pas om 3uur gaan slapen want ik was nogal niet moe, dus pas om 4 uur fso lag ik pas echt te pitten wat doe mijn klote vader maakt hij me fucking om 10uur wakker, ik natuurlijk een kutbui.
    dus hij komt mijn kamer binnen en zegt op een chaggie toon jah je gaat je huiswerk maken hea, ik denk zo van waar ben ik mee bezig dan lul, dus me pa gaat weg en ik gooi iets uit woede doordat hij me iriteert van me bureau af komt hij weer en zegt hij je doet normaal hea want anders gaat je internet eraf, alsof mij dat boeid fso,, maar dit soort dingen maak iki steeds vaker mee,, like ze vinden het raar dat ik altijd wel depresief doe,, met zo'n vader kun je aleen maar depressief doen, en dan is het altijd kut kind dit, kut kind dat, en als ik dan terug schreeuw waarom heb je dan kinderen genomen word hij nog kwader,, en dan zeik ik over zwart haar en dan zeggen ze van jah dan moet je je houding veranderen dus niet meer zo depressief en weet ik het, who the fuck ga ik dat doen met zo'n zeikerd van een vader... ik wou dat ik geadopteerd was dude

    xoxo Lindá Toxic ™


    Ice-cream Rockt more than you x3

    dat is egt zo kut..
    kom bij mij wonen :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Dat ken ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nu haat je je ouders, maar als je geld nodig hebt dan zijn ze opeens de beste van de wereld =.=

    En met spullen gooien is niet slim wjw. En geadopteerd worden is ook niet leuk.

    Nu haat je je ouders, maar als je geld nodig hebt dan zijn ze opeens de beste van de wereld =.=

    En met spullen gooien is niet slim wjw. En geadopteerd worden is ook niet leuk.


    voor mij zijn ze nooit de beste van de wereld ookal krijg ik geld...


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ken ik :(
    mijn ouders zijn soms echt kut tegenover mij
    als mijn broer iets fout doet jha dan ben ik
    het weer hoor, reagere ze alles af op mij <_<
    klote ouders,
    en ik wou ook al heel veel hebben dat ik geadopteerd was , of gwn nooit was geboren


    Gilles (ll)

    Ja... Ouders kunnen soms zo kut zijn. x3. Ik denk dat ik snel alleen ga wonen.Dat ik op men eigen benen kan staan. Want de andere moment zijn ze zo overbezorgd en daar krijjg ik het vn. [/heeft een haat aan ouders]


    A. ikmisje.

    Dat ken ik. Mijn vader is ook zo'n lul-_-


    You've got all the right moves.

    Ken ik nietxD
    Ik heb geen problemen met me ouders. Ik haat mij ouders ook niet
    Maar ik hoop voor je dat je vader later spijt krijgt dat ie zo tegen je deed

    Mijn zusje en broertje hebben enorm veel problemen met mijn ouders omdat ze het er zelf naar maken. Ik heb totaal geen problemen met mijn ouders omdat ik me koest houd. Daardoor gaan ze niet op me zeuren of iets dergelijks waardoor ik gewoon veel meer mag.


    Life is hard and then we die

    Je ouders hebben jou om een reden gekregen, ze wilden een kind. Ze weten heus wel dat jij niet altijd een goede dag zal hebben, maar misschien kun je er dan ook een x rustig over praten. Ik denk dat mensen die geadopteerd zijn hun ouders wel spr graag hadden willen kennen/ouders hadden die ze niet wilden dus dat die zich helemaal kxt voelen, ik denk zeker na dit te lezen. Begrijp me niet verkeerd, k heb ook vaak gnoeg ruzie met ze, vooral met me moeder zowat iedere dag, maar ik houd wel van ze en ick weet dat zij ook van mij houden. Kweet ook dat die van jou wel degelijk om jou geven.
    xx.


    >>NeverGiveUp<<

    Dit herken ik :S

    Sterkte (flower)


    Real music is hidden behind the notes

    Je ouders hebben jou om een reden gekregen, ze wilden een kind. Ze weten heus wel dat jij niet altijd een goede dag zal hebben, maar misschien kun je er dan ook een x rustig over praten. Ik denk dat mensen die geadopteerd zijn hun ouders wel spr graag hadden willen kennen/ouders hadden die ze niet wilden dus dat die zich helemaal kxt voelen, ik denk zeker na dit te lezen. Begrijp me niet verkeerd, k heb ook vaak gnoeg ruzie met ze, vooral met me moeder zowat iedere dag, maar ik houd wel van ze en ick weet dat zij ook van mij houden. Kweet ook dat die van jou wel degelijk om jou geven.
    xx.

    Inderdaad.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.