• heejz!
    hier maak je samen een verhaal
    jeweetwel dat spel, ik begin met een zin, en dan zo steeds verder
    -de hoofdrol heet Joyce
    -haar beste vriendin Melissa
    -haar vriendje... dat moeten jullie maar verzinnen xD

    nou de eerste zin is:
    Het is zaterdag ochtend.

    sry ik doe het verkeerd
    je mag meerdere zinnen tegelijk doen anders is er geen reet aan.
    okay ik begin:
    Het is zaterdag ochtend. Joyce schrikt wakker. Gelukkig, het was maar een droom. Ze droomde van haar vriendje, Thomas. Hij maakte het uit en nam met Eline, die trut uit haar klas. Daarna toverde Eline hem om in een vreselijk monster, Thomas (het monster xD) keek haar aan, er was niks engs aan, maar Joyce begon te rennen en te rennen, zo hard als ze kan. Ze rent door de stad waar ze woont, maar die herkent ze nauwelijks meer. Dan staat ze opeens bij een afgrond, de grond onder haar voeten verdwijnt en ze valt erin. En toen werd ze dus wakker. Benden hoort ze haar moeder roepen: 'Joyce ben je al wakker?''Ja!' roept Joyce terug. 'Mooi loop jij dan even naar de bakker voor broodjes?' Joyce zuchtte.'Oké'riep ze maar, want ze wist dat ze anders weer een preek van haar moeder zou krijgen. Eigenlijk is het niet eens har echte moeder, die is al dood sinds Joyce 2 jaar was. Haar vader is later verliefd geworden op Marleen, zo heet haar stiefmoeder. Joyce kleed zich aan en loopt terwijl ze haar haar borsteld of haar vader er nog is, maar die is al naar de voetbal toe.

    Even later loopt Joyce door de stad, op weg naar de bakker. Ze denkt aan haar droom, zoiets zou Thomas haar tog nooit aandoen? Om met Eline te nemen? Maar veel tijd om er over na te denken heeft ze niet, want terwijl ze loopt ziet ze opeens...

    (en nu moeten jullie dus verder schrijven)

    okay als er niemand schrijft ga ik zelf wel verder:
    Maar veel tijd om erover na te denken heeft ze niet, want terwijl ze loopt ziet ze opeens het monster uit haar droom voor zich. Het staat recht voor haar en loopt op haar af. Joyce loopt bang naar achter en struikelt. Ze valt op de grond en opeens is het monster weg! zomaar, opeens, Joyce vind het maar raar, maar dan realiseert ze zich pas dat het maar verbeelding was. Nikki, een meisje dat in de buurt woont van waar ze nu is, komt op haar af, helpt haar omhoog en vraagt: 'gaat het? Dat was raar zeg, waarom liep je nou opeens naar achter?'In Joyce's hoofd wordt het een chaos, ze heeft nu echt geen zin om Nikki te vertellen wat er aan de hand is, dat is tog raar? Snel kijkt Joyce om zich heen, en ziet het standbeeld van hun stad staan. Ze zegt: 'Ik dacht dat er iets op het standbeel zat, en liep achteruit om het beter te zien, maar het was niks'. 'O, oké, zeg Joyce, wat doe je hier eigenlijk zo vroeg? ik dacht dat jij een uitslaap-mens was?' 'Ben ik ook, maar ik moet naar de bakker, voor broodjes.''Toevallig! ik moet ook naar de bakker' 'Mooi, dan kunnen we samen lopen'zegt Joyce.

    Na een kwartier komt Joyce weer thuis. Haar zus Demi komt meteen op haar af. 'Hey heb je de broodjes? mooi!Maaaaaaaaaam!Eten! Joyce is er weer!'
    Hun moeder komt de trap aflopen. 'Hoi Joyce, goedemorgen Demi, ik wist niet dat je al wakker was'. Ze wachtte niet op antwoord of iemand die iets ging zeggen en pakte de zak broodjes uit mijn handen. Die legde ze op tafel en ging zitten. Demi en ik gingen ook zitten.

    *zucht* kom op schrijven jullie ook eens wat! noujha dan ga ik wel verder:

    Als Joyce klaar is met eten zegt ze: 'Ik ga, ik heb met Melissa en Sharon afgesproken bij Sharon thuis'.Ze staat op en loopt de keuken uit.Ze pakt haar jas en trekt die aan. 'Doeg!'roept ze nog, en ze stapt naar buiten. Ze loopt naar de schuur en pakt haar fiets. Net als ze weg wil rijden, ziet ze dat haar band lek is. 'O neeeeeeee' kreunt ze. Ze zet haar fiets terug in de schuur en pakt die van Demi. De fiets van Demi fietst heel anders dan die van haar, niet fijn, vind Joyce.

    Even later zet Joyce Demi's fiets weg bij Sharon's huis en belt aan. Sharon's oudere broer Patrick doet open. 'O hai Joyce, Melissa is er ook al, ze zitten boven op Sharon's kamer, je weet waar het is hè?' zegt hij terwijl hij haar binnen laat. 'Ja dat weet ik, bedankt!' en ze loopt naar boven. Als ze de deur van Sharon's kamer openmaakt, ziet ze Sharon, die de Tina aan het lezen is, op haar bed liggen en Melissa zit op de bureastoel de Fancy te lezen. 'Hoi'zegt Joyce. 'Heej Joyce' 'Hai Joyce, leuk dat je er bent! Ik kom net een leuk berichtje tegen!' zegt Sharon en ze leest het voor aan Melissa en Joyce. Dan lachen ze het alledrie uit. 'Hoe kun je nou zo stom zijn hè?' lacht Sharon. Dan zet ze de muziek harder en springt omhoog. Nu staat ze op het bed alsof het haar podium is en pakt de borstel. Ze gebruikt de borstel als microfoon en begint mee te krijsen. Tussen door roept ze naar ons: 'Kom op, doe alsof je thuis bent, krijs lekker met me mee!'

    *zucht* kom op schrijf een wat

    tis nog maar de eerste dag dat deze topic is gestard :P lkkr veel geduld xD srry maar heb geen zin om wat te schrijven want dan mot ik eerst nog dat heeeelle verhaal gaan leze..

    ik weet het egt geduldig ben ik nii, maar ik had nix te doen

    whaha owkj nou ik zal eens lezen en kijken of k dan zin heb om ook wat neer te zetten x'D aah k ben erg alhoewel ik ga dan nu maar eens beginne met lezen (nerd)

    Je wisselt van oogpunt :O Eerst was het: Joyce daarna Ik en toen weer Joyce... dat is lastig lezen, en er zijn al zoveel verhalen XD

    jha zou kunnen
    BOEIE
    schrijf alsjeblieft wat ik verveel me egt dood

    Kwut!
    Ik wil dat Jullie Schrijven, ik verveel me DooD

    Nou wordt ik echt kwaad hoor! :P