• Sinds wanneer is dat 'in'? Iedereen bij mij op school draagt zo'n arafat sjaal,eerst vond ik ze leuk maar nu draagt bijna iedereen het. Tenminste bij mij op school,hoe zit dat bij jullie?

    Bij ons niet omdat het niet 'in' is bij het grote volk :Y)
    Ikzelf eigenlijk ook nauwelijks maar draag wel vaak een gewone sjaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij valt het ook wel mee. Ik vind het wel opvallen dat iedereen met een gekleurde of zwarte 'muts' loopt. o_o'

    Bij ons niet omdat het niet 'in' is bij het grote volk :Y)
    Ikzelf eigenlijk ook nauwelijks maar draag wel vaak een gewone sjaal.

    Ja zo'n sjaal bedoel ik niet. Ik heb het echt over die zwarte sjalen met dan roze blokjes erop of blauwe. Bij ons draagt iedere meid er 1.

    Bij mij valt het ook wel mee. Ik vind het wel opvallen dat iedereen met een gekleurde of zwarte 'muts' loopt. o_o'

    Dat doen bij ons alleen de jongens. Dit bedoel ik NIET rasistsich maar alle Marokkaanse jongens dragen zo'n muts bij ons. Maarja die mutsen zijn soms wel vet :]

    Neeh, bij ons niet! *happy*


    Your make-up is terrible

    Ik draag alleen bij fietsen omdat dat wel warm is, maar als ik op school ben pleur ik hem in mijn kluisje.

    een arafat sjaal? Die zijn nice :Y)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    een arafat sjaal? Die zijn nice :Y)

    Ja zo'n sjaal! Een arafat sjaal! IEDEREEM draagt die hier,echt irriatnt want eest was het leuk maar nu niet meer.

    (...)
    Ja zo'n sjaal! Een arafat sjaal! IEDEREEM draagt die hier,echt irriatnt want eest was het leuk maar nu niet meer.


    Ik doe ze soms om mijn middel ;D

    bij ons zie je die zelden

    Iedereen heeft hem nu,
    Ik koop er een,
    Volgende dag komt een vriendin er mee aan zetten,
    Dan nog een
    en dan volgt de hele school =.=''
    Ik draag hem nooit meer,
    Heb hem aan me broer gegeven, die draagt hem wel =.=''

    bij ons zie je die zelden

    Bij ons heeeel veel. Echt om gek van te worden.

    Nee, nou niet meer, een paar jaar geleden wel.


    blame the bully.

    Ik ben de enige in mijn school die één draagt. :Y)

    dan zijn ze érg laat Oo
    bij ons loopt iedereen al 2 jaar met die sjaaltjes maar ik draag ze daarom om mn taille (A)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.