• De winter komt eraan en wat hoort daar bij? Sneeuw!

    Post hier jouw mooiste, leukste, gezelligste zelfgemaakte sneeuwfoto’s!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zojuist gemaakt. Sneeuwt de hele dag al hier.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het zou hier in Limburg juist sneeuwen vandaag.....nopes.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Yo, stuur even wat sneeuw naar Hengelo... gisteren sneeuwde het even, maar de komende tijd zal het hier wel weer sneeuwloos zijn. (no_chears)

    OperaGhost schreef:
    Yo, stuur even wat sneeuw naar Hengelo Eindhoven... gisteren sneeuwde het even, maar de komende tijd zal het hier wel weer sneeuwloos zijn. (no_chears)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oefff jij mag de sneeuw wel houden Kelly! @achterhoek hier en moet morgen nog rijden naar Zwolle. Drie keer raden wie nog geen winterbanden heeft c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Geen sneeuwval hier in de buurt van de Drechtsteden enkel van de week een harde hagelbui gehad, precies toen ik mijn hond uitliet -_-


    Do I look like Mother Teresa?

    Alleen maar regen in Rotterdam, helaas :'D


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Alleen maar regen in Rotterdam, helaas :'D

    Dit dus :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Nouuu ik was vorige week in de Schotse Hooglanden op vakantie met mijn vriend en daar lag een flink pak sneeuw, wat in super mooie plaatjes resulteerde. We hebben overigens ook wat sneeuw in Ierland gehad maar dat bleef verder niet echt liggen. c:

    Hier een paar van de vele foto's die ik en mijn vriend hebben genomen.


    [ bericht aangepast op 3 dec 2017 - 19:54 ]


    The truth is out there.

    Ook in Almere heeft het nog niet gesneeuwd. Vanwege het reizen met het OV ben ik ook niet echt toe aan sneeuw.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wij hebben gisteravond even sneeuw gehad, maar niks dat bleef liggen.


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Ik heb een hekel aan sneeuw want dan ga ik gegarandeerd er minimaal 1 keer hard onderuit.

    Wij hebben in Roosendaal van de week sneeuw gehad, dit was echter natte sneeuw en was gelijk weg. Ik was tv aan het kijken en ging wat weggooien en ben vervolgens met een wtf gezicht naar mijn broer gegaan en die trok hetzelfde gezicht =) Alleen met de kerstdagen mag het van mij sneeuwen op 1e en 2e kerstdag en met name dit jaar want iedereen komt naar ons dus ik blijf heel de dag binnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zal morgen nog even wat foto’s maken en die hier dumpen.

    Zelf ben ik ook niet zo een fan van sneeuw, maar ik heb het nog nooit een hele dag zien sneeuwen dat alles zo mooi bedekt is hahah. In NL is het meestal een uur en dan is het klaar, maar hier in DE waar ik ben sneeuwt het al vanaf 12:00 (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brendon schreef:
    Ook in Almere Flevoland heeft het nog niet gesneeuwd. Vanwege het reizen met het OV ben ik ook niet echt toe aan sneeuw.


    i wanna die with you once or twice.






    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.