• sorry als deze verkeerd staat, ik wis niet waar ik hem moest zetten, het is dus zo:

    DILEMA DILEMA
    voor mensen die het nog niet door headden: Lisa en Tabitha zitten dus met een dilema. En wel het volgende:

    wij waren dus van plan om een verhaal te schrijven samen (hij komt trouwens op dit account *hint hint*) alleen vroegen wij ons dus af, waarover.

    We hadden een aantal ideetjes, waar we uiteindelijk 2 van hebben uitgekozen, maar nu geraken we der niet uit dewelke we moeten doen. Dus kwamen we op het geweldige idee het hier ff te vragen aan jullie, dan weten we meteen wat de 'lezers' het meeste aanspreekt. JOUW STEM TELT! (nu lijk ik wel de burgemeester die de verkiezing wil winnen of zo, nee heur)

    het eerste IDEE:

    deze heet tot nu toe trouwens: 'Walk to the hell'

    Delilah en Sibe hebben inmiddels 3 maanden verkering. Alles gaat goed en leuk tot dat Sibe overlijd aan een autoongeluk. Delilah is daar zo kapot van dat ze zelfmoord besluit te plegen,, om zo weer bij Sibe te komen. Ze komt in de hel omdat zelfmoord word gezien als een 'zware zonde'. En dat terwijl Sibe in de hemel is gekomen. Nu aan Sibe de taak om zijn geliefde daar uit te halen. Dat is alleen makkelijker gezegt dan gedaan. Hij zet een grote reddingactie op touw om van de hemel naar de hel te komen, en zo zijn geliefde te bevrijden, waardoor ze terug samen kunnen zijn. Dit verhaal gaat over ware liefde. Waar veel fantasie in voor zal komen.

    het laatste IDEE:

    Delilah (net 13) had altijd al een doodnormaal leventje, tot op haar 11de het noodlod kwam. Nu leeft ze al 2 jaar (sinds haar 11de) in oorlogsgebied. Maar als ze op DE lijst blijkt te staan moet ze vluchten. Ze moet ouders, vrienden/vriendinnen,huis, familie en bijna alles wat ze ooit bezat achterlaten. Ze vlucht naar een ander land waar ze uiteindelijk terechtkomt in een pleeggezin. Wat natuurlijk niet voorzien is, is het feit dat Delilah’s pleegbroer op haar verliefd word. Maar zij vind de buurjongen eigenlijk wel leuk. Hij vind haar ook leuk tot hij hoort van haar levensverhaal, en dat ze niemand meer vertrouwd (door de oorlog) en terug wil naar haar eigen land. De buurjonegn weet hier niet zo goed mee om te gaan, en is ook wel bang dat ze terug keert naar haar eigen land en hij dan (weer) zijn vriendin kwijt is.

    Zeg gewoon je mening, daar help je ons eig enorm veel mee, danke (gelieve 1 verhaal te kiezen, anders blijven we met het zefde probleem zitten, het is nu 5/5, probleem dus. dank u)


    En moest er je plots een titel te binnen schieten voor 1 van de verhalen (of allebei), die zijn ook altijd welkom (A)

    tabiibabii&&lisasgat

    BEDANKT ALLESZINS xD


    made by grenzkosten and Billl0ver

    ik vind idee 1 wel chill :Y)


    -

    idee 1, want ik vind 2 te ingewikkeld klinken.


    It's heavy but you are not the only one

    maak ze alle 2
    dan hebben jullie dubbel zoveel lezers
    en
    dan hebben jullie elk je zin^^
    doej xx tara


    TO LOVE AND TO BE LOVED

    maak ze alle 2
    dan hebben jullie dubbel zoveel lezers
    en
    dan hebben jullie elk je zin^^
    doej xx tara

    maar, we willen beginnen met 1
    en hetb is zo dat ik het meer voor har verhaal heb, en zij het meer voor het mijne xD
    en we komen der eht niet uit
    en nu zitten we ondertussen met een gelijkstand
    dus daar zijn we ook niet veel mee xD
    xx tabiibabii&&lisasgat


    made by grenzkosten and Billl0ver

    allebei (': ! <3


    I see sunset in your eyes

    Als er ooit een volgende komt wordt dat de beslissende mening xD
    Want staat best wel gelijk.
    (hadden ook op msn gevraagt en andere topic)


    made by grenzkosten and Billl0ver

    komaan mensen
    we hebben echt reactie nodig!
    ik wil beginnen aan het verhaal xD
    tabiibabii


    made by grenzkosten and Billl0ver

    het word verhaal 2
    we melden als deel er is!
    xx tabiibabii&&lisasgat


    made by grenzkosten and Billl0ver