• ik vind het maar vaag eerst was en moest iedereen emo zijn..
    en nu haten we het?
    vaaaaaaaag als je het mij vraagt :S

    net als scene's mensen zitten die scene's nu egt aftekraken en zo maar tegelijker tijd hebben ze wel een scene plaatej :S

    VAAAAAAAAAAAAAG again x']

    nee maar ik bedoel te zeggen, er zijn egt veel users die gewoon fucking meelopen

    als plots dreadlocks voor meisjes helemaal in worden
    gaat dan half quizlet aan de dreads, dreadQUEENS >< aanbidden? en dread-plaatjes nemen?


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    emo is belachlijk, net zo als bijna alle mensen hier op quizlets.


    vind je mensen op Q belachelijk? :S


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    emo is belachlijk, net zo als bijna alle mensen hier op quizlets.


    (x

    emo is belachlijk, net zo als bijna alle mensen hier op quizlets.

    Kinda agrees.
    -Hier gaat ruzie van komen x'D-


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik weet amper wie emo/scene/whatever is of wie niet. idd zijn veel meelopers maar ik heb eght geeeeeeeeeeeen idee wanneer wat "in" is

    'xxxx


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik weet amper wie emo/scene/whatever is of wie niet. idd zijn veel meelopers maar ik heb eght geeeeeeeeeeeen idee wanneer wat "in" is

    'xxxx

    Nja. op Q zijn er veel mensen die zeggen dat ze scene of emo zijn. Dan heb ik zoiets van.. Ga je jezelf in een hokje plaatsen? Trouwens. t laatste jaar was emo echt in. dat was echt ziek. De h&m kleding viel niet aan te slepen x'D nee jk. koop daar nieteens kleding. Maar k denk dat scene dit jaar n hype word. Van mij mogen ze. Ik blijf lekker mezelf


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Nja. op Q zijn er veel mensen die zeggen dat ze scene of emo zijn. Dan heb ik zoiets van.. Ga je jezelf in een hokje plaatsen? Trouwens. t laatste jaar was emo echt in. dat was echt ziek. De h&m kleding viel niet aan te slepen x'D nee jk. koop daar nieteens kleding. Maar k denk dat scene dit jaar n hype word. Van mij mogen ze. Ik blijf lekker mezelf


    Scene een hype? Die hype is juist voorbij! Als je jezelf nu nog scene noemt word je afgekraakt, maar nog niet zo erg als de emo's.
    En over dat hokjes, ik vind het niet erg, ik vind het eerder een naam aan je style geven.


    Your make-up is terrible

    (...)
    Nja. op Q zijn er veel mensen die zeggen dat ze scene of emo zijn. Dan heb ik zoiets van.. Ga je jezelf in een hokje plaatsen? Trouwens. t laatste jaar was emo echt in. dat was echt ziek. De h&m kleding viel niet aan te slepen x'D nee jk. koop daar nieteens kleding. Maar k denk dat scene dit jaar n hype word. Van mij mogen ze. Ik blijf lekker mezelf


    Nee dreadlocks skater style! 8D

    btw ik haat het om in een hokje geplaatst te worden :S
    ik wordt dus vanzelf in het hokje emo geplaatst ¬¬
    dat is aardig KUT vind ik..
    want dan zou ik wemo zijn >< fzo..
    [/vatzichzelfevenniet/blond]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    Scene een hype? Die hype is juist voorbij! Als je jezelf nu nog scene noemt word je afgekraakt, maar nog niet zo erg als de emo's.
    En over dat hokjes, ik vind het niet erg, ik vind het eerder een naam aan je style geven.

    Nja. t was ook mijn mening. Ik plaats mezelf niet in een hokje. Maar k word ook niet boos als mensen het bij mij doen. Ik noem mensen togh ook huppelkutten. Mogen zij dat ook bij mij. Maar ik vind dat zo. Ik ben een mens, en ik vind mezelf normaal, want was IS normaal eigenlijk, als iedereen zichzelf normaal vind? Maarja.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Nee dreadlocks skater style! 8D

    btw ik haat het om in een hokje geplaatst te worden :S
    ik wordt dus vanzelf in het hokje emo geplaatst ¬¬
    dat is aardig KUT vind ik..
    want dan zou ik wemo zijn >< fzo..
    [/vatzichzelfevenniet/blond]

    DREADLOCKS!!! -kwijlt- Ik vind dat bij een jongen zo mooi ;o Alleen bij tom is het anders.. x'D Maar.. whouwii ;o Nja. Ze noemen mij gothic, emo, mijn zus vind me een skater/punker/metalhead. maarja x'D Daar ga ik dan maar vanuit. Ik draag gewoon wat ik lekker vind zitten. De ene x miss meer emo en de ander miss meer metal. Tjah, thats just how it goes


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Nja. t was ook mijn mening. Ik plaats mezelf niet in een hokje. Maar k word ook niet boos als mensen het bij mij doen. Ik noem mensen togh ook huppelkutten. Mogen zij dat ook bij mij. Maar ik vind dat zo. Ik ben een mens, en ik vind mezelf normaal, want was IS normaal eigenlijk, als iedereen zichzelf normaal vind? Maarja.



    Daar ben ik het helemaal mee eens.
    Ik denk dat alternatieve mensen even goed zijn in het in hokjes stoppen als de huppels.
    Normale mensen bestaan niet, vind ik! Alleen, het dicht bij normaal vind ik toch wel de meerderheid. En je weet wat de meerderheid is ^^


    Your make-up is terrible

    (...)
    DREADLOCKS!!! -kwijlt- Ik vind dat bij een jongen zo mooi ;o Alleen bij tom is het anders.. x'D Maar.. whouwii ;o Nja. Ze noemen mij gothic, emo, mijn zus vind me een skater/punker/metalhead. maarja x'D Daar ga ik dan maar vanuit. Ik draag gewoon wat ik lekker vind zitten. De ene x miss meer emo en de ander miss meer metal. Tjah, thats just how it goes


    ja dat doe ik ook ;]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)


    Daar ben ik het helemaal mee eens.
    Ik denk dat alternatieve mensen even goed zijn in het in hokjes stoppen als de huppels.
    Normale mensen bestaan niet, vind ik! Alleen, het dicht bij normaal vind ik toch wel de meerderheid. En je weet wat de meerderheid is ^^

    Jup. ik geef ook toe dat ik vooroordelen heb enzo, en dat ik roddel. Dat doet idereen. dus ja. Meeste durfen daar niet voor uit te komen. Nja. ik vind niemand normaal =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Jup. ik geef ook toe dat ik vooroordelen heb enzo, en dat ik roddel. Dat doet idereen. dus ja. Meeste durfen daar niet voor uit te komen. Nja. ik vind niemand normaal =D


    agree..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik haat emo's.
    Ik haat wemo's.
    Ik haat goths.
    Ik haat hiphoppers.
    Ik haat punkers.
    Ik haat Tokio Hotel.
    Ik haat Cinema Bizarre.
    Ik haat Killerpilze.
    Ik haat Slipknot.
    Ik haat Metallica.
    Ik haat Quizlet.
    Ik haaat mods.
    Ik haat álles.

    Et voila. :Y)

    Ik haat emo's.
    Ik haat wemo's.
    Ik haat goths.
    Ik haat hiphoppers.
    Ik haat punkers.
    Ik haat Tokio Hotel.
    Ik haat Cinema Bizarre.
    Ik haat Killerpilze.
    Ik haat Slipknot.
    Ik haat Metallica.
    Ik haat Quizlet.
    Ik haaat mods.
    Ik haat álles.

    Et voila. :Y)


    Leven het haten (dance)