• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mijn topics :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (Yeah mijn topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    BUYTHESTARS schreef:
    Mijn topics :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [My topics]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Joshua Watson
    Ik reed met mijn busje het terrein van de camping waar ik de komende dagen zou verblijven op. Ik had net een lange reis achter de rug en ik was ontzettend blij dat ik eindelijk aangekomen was. Gapend opende ik het portier en liep ik het receptiegebouw van de camping in om in te checken. Er werd me verteld welke plaats ik had en er werden allerlei foldertjes meegegeven. Niet veel later liep ik het gebouwtje uit en startte ik de motor van mijn busje weer.
    De campingplaats die ik aangewezen had gekregen lag vlakbij het strand. Ik parkeerde mijn busje, zodat ik een mooi uitzicht over het meertje had en strekte mezelf uit, toen ik uit het busje stapte. Hier hield ik het waarschijnlijk wel even vol.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    Onze ouders lagen te slapen in het busje wat achter mij en River stond. Samen lagen we op een handdoek dicht bij het meer. Het was heerlijk weer en we waren pas gisteren aangekomen. Dit was het jaarlijkse vakantie tripje en mensen gingen en kwamen maar wij bleven hier altijd staan. Ik wreef met een hand door mijn haar wat mee veerde naar achter en keek naar het uitzicht. 'Zullen we zo zwemmen?' Vroeg ik toen en keek richting River.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    River Liam Lawrence

    Wat verveeld keek ik op mijn Iphone en speelde ik fruitninja. Onze ouders lagen nog te slapen in het busje achter ons. Joey zat naast me op de handdoek en haalde een hand door zijn haar. 'Zullen we zo zwemmen?' vroeg hij en ik keek op van mijn mobiel om hem vervolgens aan te kijken. "Heel graag."zeg ik met een glimlachje. Ik had mijn zwemschort al aan ,maar eerst ging ik mijn spullen in het busje leggen. Zodra ik mijn spullen veilig opgeborgen had ,ging ik het busje uit ,weg van het luide gesnurk van onze ouders. Ik deed mijn shirt uit en plooide die namen op met mijn handdoek.
    "Zullen we gaan ?"vroeg ik hem dan vrolijk. Ik had wel zin om iets actiefs te doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley vermeer

    We kwamen aan ik vond het nog steeds spanned elk jaar weer. Zal ik nieuwe vrienden maken vorig jaar ging ik met de mensen om waar ik al 6 jaar mee om ging .Alleen dit jaar gingen hun naar Duitsland ik wou mee maar mog niet. Miss kom ik wel een leuk meisje tegen nee kan niet

    (tamtam12, je moet eerst een personage aanmaken voordat je kunt spelen! :))


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    River liep het busje al in om zijn spullen te pakken en ik liep achter hem aan en ging daarna zo snel mogelijk weer het busje uit. 'Zullen we gaan?' Vroeg hij vrolijk en ik glimlachtte even zwakjes en knikte. 'Hey,' zei ik en stootte River zacht aan. Ik keek richting het busje van een jongen die rustig uit het busje kwam gestapt en zich uitstrekte. 'Ik heb hem nog nooit gezien,' zei ik en keek River grijnzend aan.
    'Laten we naar hem toegaan,' zei ik alsof het de normaalste zaak van de wereld was. 'Daarna gaan we wel zwemmen,' mompelde ik daarna.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    Ik klapte mijn tijdschrift dicht en draaide me om, zodat ik op mijn rug kwam te liggen. Ik stond nu al een paar dagen met Phoebe op de camping. We hadden nog niet veel gedaan en ook nog niet echt iemand ontmoet. Ik keek naar een overvliegend vliegtuig, tot hij weer uit mijn zicht verdween. "Zullen we zwemmen?" vroeg ik aan Phoebe. Ik hield er nooit van om stil te liggen, zonder iets te doen te hebben, ik kreeg altijd de neiging om op te staan en dan toch iets te gaan doen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    oke kan dat nog

    (Ja hoor, dat moet je dan wel even in het rollen- en praattopic doen, daar staat ook een lijstje wat je dan in moet vullen.)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    River Liam Lawrence

    Joey had ook zijn spullen genomen en knikte op mijn vraag ,met een zwak glimlachje rond zijn lippen. 'Hey,' zei hij plots en stootte me aan ,waardoor ik hem vragend aankeek. Ik volgde zijn blik naar het nieuwe busje die ,dicht bij onze geparkeerd stond. 'Ik heb hem nog nooit gezien,'zei hij grijnzend en ik knikte instemmend. Ik kende de meeste mensen wel qua uiterlijk,maar hem had ik inderdaad ook niet eerder gezien. 'Laten we naar hem toegaan,' Zei hij doodsimpel en ik knikte even zacht. Joey zal het woord wel op zich nemen en ik sta er maar gewoon bij ,zoals altijd. 'Daarna gaan we wel zwemmen,' mompelde hij erachterna. "Ja is goed."mompel ik terug en ga daarna met hem mee richting de nieuwe jongen. Ik schatte hem ouder dan ons ,sowieso.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joey
    Ik zag hoe River instemde en we samen liepen we over het zand richting het busje. De jongen had een volkswagen busje en hij leek erg te genieten van zijn plekje. Ik keek even naar River en toen weer naar de jongen. Ik leunde dicht bij hem tegen een willekeurige boom aan en keek even zijn richting op. 'Hey,' zei ik en grijnsde. Ik keek nogmaals naar River in de hoop dat hij op een onderwerp kon komen. 'Sta je hier al lang?' Vroeg ik toen en schoof wat met mijn voeten.


    Everything is illuminated by the light of our past.