• zonder reden
    net als gisteravond..

    toen ging ik voor de 2e x nr twilight met Demi xP

    en toen kwam die Laurent vampier mens en ik begon in 1 x te gillen ''OMYN GOD HIJS COOL'' en iedereen ging mij toen uitlachen x.x

    maar dat heb ik altijd met films in de bios
    dan moet ik of altijd wat doms seggen of ik lig sonder reden dubbel xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik ook gister voor 2x naar Twilight =O. Mja, diegene langs me lach ook zonder redenen dubbel XD Tis maar dat ik de film had gezien anders begon ik tegen haar piss off te doen XD.
    -xCOLDskin.


    Maakt niks uit. Serieus?

    Ik ging met astrid naar twilight. En toen ging het de heletijd: Nu gebeurt dit, en nu dit. En aan het eind astrid ineens: Dit doet me denken aan mijn opa en oma. En toen begon ik heel schaapachtig te alchen en iedereen keek om XD


    whahah xD

    bij mij ging het ook in so'n stukje van :
    ik benhier [edwrd/robert mens]

    Ik keihard ;; NIET WAAR JE BENT BIJ MIJ

    die hele zaal keek mij aanxP
    en wij saten achter vn die lui uit so'n andere 1e klas van mijn sgool en die gingen in 1 x fluisteren xP en toen wou mijn vriendin seggen ''IK WIL HET OOK WETEN WACHT FF KOM NAAR JULLIE TOE'' maar had se tog mr niet gedaan wnt iedereen was shaggo op ons xD


    We can only learn to love by loving.

    Ickk was gisteren met 3 vriendinnen naar Twilight (net als jij =D) en toen zaten we steeds te schreeuwen toen Edward/Robert watjij wil in beeld kwam! XD Toen kwam er n wijf naar ons toe over de rooie "ZAL IK NAAST JULLIE KOMEN ZITTEN? HOU JULLIE BEKKEN IK HAAL DE BEWAKING" toen na de film (kwart over twaalf savons/snachts) stond de bewaking ons op te wachten xD


    ENN EN EN ?


    We can only learn to love by loving.

    Woaaa
    My en DarkShadows ook altijd =]
    Toen hebben we een keer een vrouw opgesloten in de meisjes wc xD
    perongeluk dan hahahaha


    ik ben altijd dom op school, w8 daar ga ik eff topic over machen xD


    Because Nobody Love's

    Whaha, moet je popcorn naar mensjes gooien! Dan gaan se omkijken xD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Heb ik ook altijd,
    Iedereen van ; Sshhhhh! stil, of houd je bek verdomme ;D

    ik krijg alsn de slappe lach (eergistr bij twilight) ze haddn popcorn gegooid fzuu en ik had de rest vn de film de slappe lach tot me vriendin popcorn in me bakks duwde en zei ier steek da in jon mond en niej uitspugn) en iedreen was lik aant kijkn oowk omda toen dawe in de zaal kwaamn ebbek op nn paar mensjs under teentjs getrapt


    live your own life

    Ik moest eens popcorn opvegen met een groep omdat we teveel kabaal maakten (cool)
    Dus van meligheid heb ik ook veel last in de bios.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik krijg alsn de slappe lach (eergistr bij twilight) ze haddn popcorn gegooid fzuu en ik had de rest vn de film de slappe lach tot me vriendin popcorn in me bakks duwde en zei ier steek da in jon mond en niej uitspugn) en iedreen was lik aant kijkn oowk omda toen dawe in de zaal kwaamn ebbek op nn paar mensjs under teentjs getrapt


    Daar had ik voordien nog geen last van tot m'n bestj friendj daarmee begon en toen zat ik echt te lachen maar ze zag het niet. Haha geen wondr ge waart zelf birre melig. En ik liet bijna popcorn vallen op estelle xd Omg, die rij achter ons was ook zo melig en dat meisj naast me (yeah) Kvind het echt geweldig om me zukkn sjieke mensen in de cinema te zitten...


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    Ik ook.
    En dan ga ik altijd zingen
    En popcorn gooien. : )


    -

    wij ook een keer melig waren =3
    en toen was het een popcorn gevecht.. en toen mogten we het gaan opruimen...


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    bij ons is de bioscoop áltijd uitgestorven =D

    zelfs als een film in premmiere is!
    [snaptegtnietdatdebiosnognietfailietis]

    dus wij kunnen altijd melig zijn wat we willen :P


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.