• Oke, dit is pas de tweede trailer die ik gemaakt heb, maar ik ben er best wel trots op:



    wat vinden jullie? Hebben jullie tips? Betere kwaliteit filmpjes misschien...

    Oh en hij is voor mijn verhaal xd..

    Ik vond hem beter in dit subforum passen, omdat ik niet echt promoot om iets te maken. Mocht hij toch beter bij Covers en Trailers staan, mag hij verplaatst worden.

    Ik gebruik iMovie btw.

    Alle tips zijn welkom!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mooi! Erg mooi!
    Ik doe het je niet na D:


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Mooi! Erg mooi!
    Ik doe het je niet na D:



    Ahw dankje C:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Heel leuk gedaan!


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Heel leuk gedaan!


    Yaay C: Heb je nog tips oid?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Yaay C: Heb je nog tips oid?


    Euhm nee, eigenlijk niet.
    Is dat programma trouwens gratis?


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Euhm nee, eigenlijk niet.
    Is dat programma trouwens gratis?


    Ja, maar je moet wel een macbook hebben


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja, maar je moet wel een macbook hebben


    Oh ok.


    16 - 09 - '17

    Voor je tweede trailer is ie zeker niet slecht, maar al doende leert men. Zo is het beter om bij dezelfde personages te blijven. Want, je gebruikt nu verschillende versies voor James als oudere persoon en dat is soms verwarrend voor de kijker. We weten wel wat je er mee bedoelt, maar het kan altijd als een extra persoon overkomen en dat is niet de bedoeling. Probeer ook zo weinig mogelijk beelden te gebruiken waar mensen in spreken, want dat komt nogal vreemd en minder mooi over als er enkel muziek gespeeld wordt. Ook is in het begin de sprekende tekst een beetje jammer, omdat je muziek dan even wegvalt. Spreken is leuk, maar probeer de stem dan door de muziek te doen en zorg niet voor een plotse stop in je audio. Dan heb je natuurlijk ook nog dezelfde beeldgrootte en het minimaal gebruik van effecten. Het einde heb ik niet gezien, want de video was gestopt met bufferen om een reden. Maar zeker niet slecht voor je tweede trailer, de mijne zag er veel minder goed uit. (denk ik, het is te lang geleden)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Voor je tweede trailer is ie zeker niet slecht, maar al doende leert men. Zo is het beter om bij dezelfde personages te blijven. Want, je gebruikt nu verschillende versies voor James als oudere persoon en dat is soms verwarrend voor de kijker. We weten wel wat je er mee bedoelt, maar het kan altijd als een extra persoon overkomen en dat is niet de bedoeling. Probeer ook zo weinig mogelijk beelden te gebruiken waar mensen in spreken, want dat komt nogal vreemd en minder mooi over als er enkel muziek gespeeld wordt. Ook is in het begin de sprekende tekst een beetje jammer, omdat je muziek dan even wegvalt. Spreken is leuk, maar probeer de stem dan door de muziek te doen en zorg niet voor een plotse stop in je audio. Dan heb je natuurlijk ook nog dezelfde beeldgrootte en het minimaal gebruik van effecten. Het einde heb ik niet gezien, want de video was gestopt met bufferen om een reden. Maar zeker niet slecht voor je tweede trailer, de mijne zag er veel minder goed uit. (denk ik, het is te lang geleden)


    Ahw, bedankt voor de tips, ik ga ze onthouden en verwerken in eventuele volgende filmpjes(; Heel erg bedankt!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ahw, bedankt voor de tips, ik ga ze onthouden en verwerken in eventuele volgende filmpjes(; Heel erg bedankt!
    You're welcome. Ik maak zelf ook al even filmpjes en in het begin kijk je daar allemaal niet naar, maar je leert daar echt naar werken. Zo verander je het best je beelden op de slag van de muziek, zorg je dat niks bruut wordt afgebroken, ik knip en plak mijn liedjes zelf tussendoor enzo. Al doende leer je dat wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind hem echt goed gelukt!! Maak je ook trailers voor anderen? (Uhum, mij bijvoorbeeld)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    Ik vind hem echt goed gelukt!! Maak je ook trailers voor anderen? (Uhum, mij bijvoorbeeld)


    Hahaha uhm, ligt eraan hoe moeilijk je eisen zijn. Stuur maar wat via pb, maar ik moet nog wel even kijken wanneer ik tijd heb. Heb ook examens enzo;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mooi gedaan!!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Thank youc:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind 'm leuk! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking