• Bij ons op school zijn piercings verboden. En ik vind dat zo kut. Ook al heb ik geen piercing. Toch vidn ik het gwn onrechtvaardig. Hoe zit dat bij jullie ?. x]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Bij ons mag gwn :P

    iedereen loopt met piercings

    zelf heb ik een neuspiercing en ik krijg ook nog een navelpiercing :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    bij ons mag je die dingen gewoon in houden, doen ze niet zo moeilijk ><. maar als ze je niet verstaan, moet je ze als "straf" 1 week uit doen ><.

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    is niet verbodem..

    weetje een vriendin van mij, die droeg altijd elfenvleugels ><
    maar omdat kinderen zich dr aan irriteerde mag ze het niet meer tsss.. kijken ze toch lkkr de andere kant op? :S


    ik weet het domme vraag -.-" maar wat zijn elfenvleugels ö

    bij ons mag t ook. :]
    zou iets voor bij naam ga ik niet zeggen.weet persoon in kwestie zelf. zijn. hoeft ze ook niet meer te gillen. :]

    By ons mogen alleen de meisjes oorbellen in hun oren hebben , voor de rest mogen we niks =S


    Nja... Oorbellen mogen wel. x]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Volgens mij was het vanaf dit jaar dat je 1 piercing in het aangezicht mag hebben, oorbellen niet meegerekend, bij ons zijn er die heel hun gezicht helemaal vol hadden x'D
    Maar bij ons mag er zoveel niet, wij mogen geen slippers, legerprintkledij, petten dragen en nagellak opdoen, je mag zelfs je haar enkel kleuren naar een 'natuurlijke' haarkleur, keiveel man moest ineens hun haar kleuren. x'D
    School sucks, wist iedereen al. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    bij ons mag het

    verboden .


    Some people make the world special just by being in it

    bij ons mag t ook. :]
    zou iets voor bij naam ga ik niet zeggen.weet persoon in kwestie zelf. zijn. hoeft ze ook niet meer te gillen. :]

    omgawd.

    badass. x]

    loveyouthough


    i need you like a heart needs a beat.

    Volgens mij was het vanaf dit jaar dat je 1 piercing in het aangezicht mag hebben, oorbellen niet meegerekend, bij ons zijn er die heel hun gezicht helemaal vol hadden x'D
    Maar bij ons mag er zoveel niet, wij mogen geen slippers, legerprintkledij, petten dragen en nagellak opdoen, je mag zelfs je haar enkel kleuren naar een 'natuurlijke' haarkleur, keiveel man moest ineens hun haar kleuren. x'D
    School sucks, wist iedereen al. =D


    dat is bij ons ookzo alleen mogen we wel onze haarkleur wel zelf kiezen

    (...)

    dat is bij ons ookzo alleen mogen we wel onze haarkleur wel zelf kiezen


    Een vriendin wou vorig jaar zwarte lokken in der haar, had die kapster de verkeerde verf gepakt, zag het paars. x] Ze heeft vaak opmerkingen gekregen. Maar ze moest wachten totdat het eruit was. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)

    Een vriendin wou vorig jaar zwarte lokken in der haar, had die kapster de verkeerde verf gepakt, zag het paars. x] Ze heeft vaak opmerkingen gekregen. Maar ze moest wachten totdat het eruit was. x]



    Die leraren zijn echt ouderwets hoor :S
    je kiest tog zelf wat je doet en wilt

    (...)


    Die leraren zijn echt ouderwets hoor :S
    je kiest tog zelf wat je doet en wilt

    Ik vind het een beperking van je persoonlijkheid. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Volgens mij was het vanaf dit jaar dat je 1 piercing in het aangezicht mag hebben, oorbellen niet meegerekend, bij ons zijn er die heel hun gezicht helemaal vol hadden x'D
    Maar bij ons mag er zoveel niet, wij mogen geen slippers, legerprintkledij, petten dragen en nagellak opdoen, je mag zelfs je haar enkel kleuren naar een 'natuurlijke' haarkleur, keiveel man moest ineens hun haar kleuren. x'D
    School sucks, wist iedereen al. =D


    Haarkleuren mag wel. x3.
    Maar spaghettibandjes en minirokjes en zo vn die 'Vakantiekledij' mag niiet. x3. Das kut.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    (...)

    Haarkleuren mag wel. x3.
    Maar spaghettibandjes en minirokjes en zo vn die 'Vakantiekledij' mag niiet. x3. Das kut.


    ja dat is bij ons ook maar de lerareßen zelf zie je in de zomer wel zo rondlopen hoor :S gwn niet eerlijk :(