• Ja, ik ben vandaag dus voor de tweede keer bij een mevrouw geweest die mij helpt mijn allergieën onder controle te krijgen dmv bioresonantie en accupunctuur en zo en daarna mag ik dus een dag geen suiker of cafeïne binnenkrijgen. Nou was ik braaf groene thee aan het drinken, at geen koekje etc. maar na het avondeten vroeg mijn moeder of we een toetje wilden en ik zei ja. Na vijf happen bedacht ik mij hoe lekker zoet de vla was, dat daar dus heel veel suiker inzit en ik dat helemaal niet mag -_- En nu heb ik dus wel suiker binnen, waardoor de behandeling waarschijnlijk veel minder zin heeft gehad. Ugh, ik ben nu echt boos op mijzelf. Zo stom! Ik wist dat ik het niet mocht en in een onbedachtzaam moment heb ik het nu toch gegeten. En om nou mijn vinger in mijn keel te gaan steken is ook niet slim, want dan kots ik straks al mijn eten uit, terwijl daar geen suiker inzat en ik wel voedingsstoffen nodig heb.

    Doen jullie wel eens zoiets achterlijks, waarna je boos op jezelf bent?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Zoals denken dat het met die toets wel gaat lukken en je hem ziet en dan denkt: Shit, ik moest beter leren.

    Iedereen maakt fouten en jij zeker ook. Zie het als een les dat het nu een keer gebeurd is en je het de volgende keer onthoud.
    Het uitkosten heeft helemaal geen zin want je kots inderdaad de voedingstoffen uit en je gaat er niet beter van voelen.
    Zie het als een les voor de volgende keer! (:

    x


    wat was dit ookalweer

    Ik denk niet dat je zo boos op jezelf hoeft te zijn. Ik heb ook bioresonantie therapie gehad, waarbij ik ook eigenlijk geen suiker mocht. Maar dat ik gewoon flink minderde was ook al voldoende. Een beetje maakt denk ik niet zoveel uit, je kan het toch nooit geheel ontwijken. Zolang je maar oplet met wat je in je mond steekt komt het ook goed.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik denk niet dat je zo boos op jezelf hoeft te zijn. Ik heb ook bioresonantie therapie gehad, waarbij ik ook eigenlijk geen suiker mocht. Maar dat ik gewoon flink minderde was ook al voldoende. Een beetje maakt denk ik niet zoveel uit, je kan het toch nooit geheel ontwijken. Zolang je maar oplet met wat je in je mond steekt komt het ook goed.


    Oh, gelukkig! Ik vond het echt zo stom van mijzelf, maar dan valt de schade waarschijnlijk mee ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk dat het wel mee zal vallen. Als je bijvoorbeeld pasta of rijst eet, krijg je koolhydraten binnen, dat zijn ook suikers. Het is vooral dat je niet moet gaan snoepen of suiker in je thee doen ofzo. Die paar happen die je van je toetje hebt genomen maken echt niet zoveel uit. (;


    Valar Morghulis.

    Achjoh, een paar happen vla valt best mee. Bovendien worden koolhydraten die in je avondeten zitten in je lichaam gedissimileerd tot suikers dus dat is eigenlijk hetzelfde. Het was waarschijnlijk gewoon de bedoeling dat je niet hele zakken snoep of energydrankjes naar binnen zou werken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is basically hoe ik lijn XD. Alleen heb ik geen spijt omdat ik het episch lekker vind :D.

    Ik denk dat het wel meevalt bro.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom ben je dan boos op jezelf, ik zou mezelf dan onnozel dom en dat de hele avond blijven zeggen hoe dom ik ben.


    ©1998

    Alaotra schreef:
    Ik denk dat het wel mee zal vallen. Als je bijvoorbeeld pasta of rijst eet, krijg je koolhydraten binnen, dat zijn ook suikers. Het is vooral dat je niet moet gaan snoepen of suiker in je thee doen ofzo. Die paar happen die je van je toetje hebt genomen maken echt niet zoveel uit. (;


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ikea schreef:
    Waarom ben je dan boos op jezelf, ik zou mezelf dan onnozel dom en dat de hele avond blijven zeggen hoe dom ik ben.


    Ik word over het algemeen altijd boos op mijzelf als ik iets stoms of doms doe. Niet dat ik mijzelf dan fysiek straf, dat gaat mij net iets te ver, maar ik dien mijzelf wel een aantal mentale klappen toe :') Maar de schade blijkt dus mee te vallen, dus ik heb het mijzelf maar vergeven.


    Happy Birthday my Potter!