• ik neit :(

    maar madena wel
    en ik ben jaloers op der!

    njjaa,
    heb jij kluisjes?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Wij zijn verplicht een kluisje te huren, maar ik gebruik die alleen voor mijn gymkleren en jas.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Op mijn nieuwe school wel ja (A)


    everything you imagined, and more...

    vanaf de 3de graad krijg je bij ons kluisjes:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    vanaf volgend jaar wel ^^


    From one side to another you're thrown by your fate.

    OuttamyHead schreef:
    Jah ik ook!^^
    Mr dat zijn wel niet zo'n grote kluisjes als in de amerikaanse filmsxD

    Ja, bij mij ook.
    Het zijn van die minidingetjes. En de mijne zat meestal altijd bijna tegen de grond geplakt, waardoor ik steeds op de grond moest liggen, van de speelplaats, om mijn kluisje te openen. |:
    Damn, dat was zo belachelijk. O-O


    You'll never dream alone. <3

    Wij hebben er geen...en dat vind ik echt megajammer :'(


    Live for something or die for nothing

    Ja. In de eerste en tweede klas hadden wij twee kluisjes; een langwerpige voor je jas en een vierkante voor je boeken. Maar in de derde, waar ik nu naartoe ga, krijg je maar één kluisje, de langwerpige.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja

    Jap (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Ja maar je moet er voor betalen om er één te verkrijgen. Ikzelf gebruik het niet want het is onnodig.


    Only losers can act the way you do

    Jaa, maar die gebruik ik vaak alleen voor mijn jas. Want ik vind mijn tas niet zo snel zwaar. Alleen als ik biologie heb doe ik die boeken in mijn kluisje omdat dat echt zware boeken zijn. Maar die krijg ik dit jaar geloof ik niet:Y)

    Wij hebben van die kleine kluisjes waar normaal net 1 tas in past (en als je je tas gaat proppen en hoopt dat je boeken niet kapot gaan netaan 2 met 2 jassenxD)


    To live would be an awfully big adventure

    ik eb wel kluisjes,maar ze zijn veeeeeeeeel te klein!!!


    stay Nyappy

    wij hebben kluisjes in allerlei kleuren ^^ we hadden van die oude, platte kleine gele, toen kregen we nieuwe (cat) oranje, blauw, lichtblauw, rood en geel (A)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Jaa. :]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Jaa ik heb hem maar gebruik hem bijna niet


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield